Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Zapytania w wyszukiwarce Google w 2024 roku  |  Marketing i reklama liderami w korzystaniu z usług freelancerów  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Były prezes Alior Banku pomoże  |  GPW może wznowić obrót akcjami Red Carpet Media Group  |  Oglądalność serialu "Gra z Cieniem" w TVP 1  |  "Wzgórze psów" zadebiutuje w Netflixie  |  Stabilna widownia "Gliniarzy" w Polsacie  |  Ruszyła sprzedaż aukcyjna w aplikacji TVP Sport  |  Magdalena Cielecka w nowym serialu Max Original  |  Internetowy Silver TV rozbudowuje ofertę  |  NASK rozpoczął wydawanie czasopisma  |  Centrum im. Adama Smitha: "Polska gospodarka traciła 70 mld zł rocznie"  |  Ruszyła agencja reklamowa  |  Fabryka Marketingu wygrywa  |  Polska kampania Filtron na zagranicznych rynkach  |  The Reel Friends  |  Matea Gold odchodzi z "The Washington Post" do kierowania oddziałem "The New York Times"  |  Rupert Murdoch przegrywa walkę o kształt sukcesji z dziećmi  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Kwiecień 01, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca Pikio.pl uruchomił dwa kolejne serwisy

Swiatzwierzat.pl jest jednym z pięciu serwisów uruchomionych przez Iberion w tym roku (screen: iberion.pl)

Serwisy Zdrogi.pl i Swiatzwierzat.pl to dwa nowe projekty w portfolio Iberionu. 

Od początku roku wydawca uruchomił już pięć nowych serwisów. Oprócz Zdrogi.pl i Swiatzwierzat.pl są to: technologiczno-naukowy Techgame.pl, Wawainfo.pl z informacjami ze stolicy i kulinarny Smakosze.pl. W planach na ten rok Iberion ma kolejne projekty internetowe, m.in. o tematyce rolniczej i serwis z pozytywnymi wiadomościami. 

Spółka Iberion jest wydawcą kilkunastu serwisów, w tym Pikio.pl (według danych Gemius/PBI w styczniu miał 4,78 mln użytkowników) i biznesowego Biznesinfo.pl (3,01 mln użytkowników w lutym). Do czerwca 2019 roku nazywała się HGA Media. Rebranding nastąpił kilka miesięcy po tym, jak "Superwizjer" TVN ujawnił, że firma prowadziła serwis Raportdnia.pl (wcześniej Newsweb.pl), publikujący m.in. zmyślone i zmanipulowane teksty. Serwis został zamknięty przed emisją reportażu. Firma HGA Media na kryzys zareagowała uruchomieniem w kwietniu 2019 roku serwisu fact-checkingowego Antyfake.pl.

Jak wynika z rocznego sprawozdania finansowego za 2018 rok złożonego przez spółkę w KRS, HGA Media miała wówczas 6,1 mln zł przychodów (wzrost o 77 proc. rok do roku) i 2,4 mln zł zysku netto (wzrost o 87 proc. rok do roku).  

Galeria: Historia "Wprost" na okładkach

(MNI, 01.04.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.