Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 26, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Leo Burnett Warszawa i Prodigious zdalnie przygotowały kampanię dla Orange

30-sekundowy spot można obejrzeć w internecie (screen: YouTube.com/Orange Polska)

Agencja Leo Burnett Warszawa i odpowiadający za produkcję dom produkcyjny Prodigious zrealizowały w trybie home office kampanię pakietu Orange Love pod hasłem "Zostań w domu".

Leo Burnett Warszawa przygotowała dla Orange Polska prostą, ale trafiającą do widzów animację przypominającą, że w domu można robić naprawdę fantastyczne rzeczy, a żeby się o tym przekonać, pakiet Orange Love można przetestować za darmo.

30-sekundowy spot, który można obejrzeć w internecie, jest wspierany przez działania w mediach społecznościowych.

Galeria: W obiektywie: koronawirus

(AMS, 26.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.