Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 13, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Świat Kobiety" liderem wśród miesięczników poradnikowych

Wszystkie miesięczniki poradnikowe adresowane do kobiet zanotowały w pierwszym półroczu br. wyższą średnią sprzedaż w porównaniu z tym samym okresem 2005 roku – wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

Liderem segmentu ze średnią sprzedażą na poziomie 461 290 egz. jest ”Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Tytuł ukazuje się jako miesięcznik od lipca 2005 r., wcześniej był dwutygodnikiem. ”Claudia” (G+J Polska), która w pierwszej połowie ub.r. była na pierwszym miejscu, teraz ze średnią sprzedażą 445 595 egz. (wyższą o 0.83 proc. niż w analogicznym okresie rok temu) spadła na pozycję drugą. Trzecie miejsce zajęły ”Dobre Rady” (Burda Polska) – 433 198 egz. (wzrost o 1,99 proc.), czwarte ”Poradnik Domowy” (Agora SA) – 424 184 egz. (wzrost o 12,64 proc.), a piąte ”Olivia” (Axel Springer Polska), która zanotowała największy przyrost (72,02 proc.) i osiągnęła średnią sprzedaż 408 465 egz. Natomiast wyniki sprzedaży dla czerwca tego roku są następujące: ”Claudia” – 497 371 egz. (spadek o 0,85 proc. w porównaniu z czerwcem 2005 r.), ”Świat Kobiety” – 428 488 egz., ”Dobre Rady” – 422 121 egz. (spadek o 3,15 proc.), ”Poradnik Domowy” – 412 477 egz. (wzrost o 5,91 proc.) i ”Olivia” – 400 802 egz. (wzrost o 22,56 proc.).

(AW, 13.09.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.