Temat: AD WO/MAN Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 02, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyło głosowanie w konkursie AD WO/MAN ROKU 2019

Głosowanie w konkursie trwa od 2 do 20 marca

Do 20 marca można głosować na swoich faworytów w organizowanym przez magazyn „Press” plebiscycie AD WO/MAN Roku 2019. W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Studia produkcyjne.

Uprawnionymi do głosowania są przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych. Tytuł AD WO/MAN Roku przyznawany jest za sukces w biznesie reklamowym, nowatorstwo i kreatywność, promowanie najwyższych standardów pracy w reklamie.

Nominowani do tytułu AD WO/MAN 2019 są:

W kategorii Agencje reklamowe: Marcin Gaworski (180heartbeats + Jung von Matt), Grzegorz Krzemień (GoldenSubmarine), Maciej Marasek (2012 Agency), Dawid Szczepaniak (VMLY&R Poland), Agnieszka Wasilewska (Ogilvy).

W kategorii Agencje mediowe: Paweł Gala (Wavemaker Polska), Adrian Kawecki (Mindshare Polska), Magdalena Kolenkiewicz (Starcom), Piotr Piętka (Publicis Groupe Polska), Izabela Sochacka (Carat Polska i Dentsu X).

W tym roku po raz pierwszy branża reklamy wybierze najlepszą lub najlepszego w kategorii Studia produkcyjne. Nominowani są: Marcin Dworucha (F25 Production House), Jacek Kulczycki (OTO Film), Jakub Laskus (Bites i Crunch Films), Magdalena Olak (TANK), Kacper Sawicki (Papaya Films).

- Co roku słyszeliśmy, że w dotychczasowej formule konkursu brakuje uhonorowania ważnej części rynku - producentów reklam. Bez tych, którzy kreatywną ideę przekuwają w obraz i dźwięk straciłyby rację bytu nie tylko agencje mediowe, ale także reklamowe. Dziś nadrabiamy zaległości - mówi przedstawiciel organizatora konkursu, Andrzej Skworz.

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz drugi zostanie również wręczona nagroda dla AD Marketera Roku. Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania dostępne są na www.adman.press.pl.

Głosowanie w konkursie trwa od 2 do 20 marca, a laureatów poznamy w kwietniu.

Organizator: „Press”

Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma

Partner kategorii Agencje mediowe: AMS

Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska

Główny partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska

Partnerzy: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, F25, Grimbergen, Villa Foksal

Patron medialny: Sprawny Marketing

(CP, 02.03.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.