Dział: REKLAMA

Dodano: Luty 28, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Szczepaniak, Kolenkiewicz, Dworucha - ostatnie nominacje do tytułu AD WO/MAN 2019

Nazwiska ostatnich nominowanych przedstawił Igor Kaleński z BBDO

Ostatnimi nominowanymi w organizowanym przez magazyn "Press" konkursie AD WO/MAN Roku 2019 są Dawid Szczepaniak z VMLY&R Poland, Magdalena Kolenkiewicz ze Starcomu i Marcin Dworucha z F25 Production House.

W tegorocznej edycji przedstawiciele agencji reklamowych, agencji mediowych, firm interaktywnych, agencji PR oraz studiów produkcyjnych, postprodukcyjnych i dźwiękowych będą głosować na kandydatów z trzech list w kategoriach: Agencje mediowe, Agencje reklamowe i po raz pierwszy – Studia produkcyjne.

Od 24 do 28 lutego magazyn „Press” codziennie publikuje nominowanych w powyższych kategoriach. Pierwsze nazwiska pojawiły się w poniedziałek, kolejne we wtorek, środę i czwartek. Oto kolejni nominowani:

W kategorii agencje reklamowe:

Press

(fot. materiały prasowe)

Dawid Szczepaniak, executive creative director i partner VMLY&R Poland

Kieruje pracą ponad 80-osobowego działu kreatywnego, wspólnie z którym zdobył od 2010 roku już 228 branżowych nagród, a w 2019 roku rozbił bank z nagrodami za kampanię „Ostatni »Twój Weekend«”. Przyniosła ona agencji kilkadziesiąt nagród na polskich i światowych konkursach, w tym pierwsze polskie Grand Prix Cannes Lions w historii, pierwszy polski tytanowy lew w Cannes, pierwszy polski tytuł Agencji Roku Cannes Lions, Grand Prix Golden Drum, złoto konkursu Epica, Grand Prix Gerety Awards, plus nagrody na KTR. Sam Szczepaniak otrzymał tytuł Człowieka Roku Mixx Awards.

Szczepaniak pracował dla największych, w tym m.in. Agory, Alior Banku, Allegro, AmRest, Carlsberga, Danone, Ferrero, H&M, Lidal, Mastercard, mBanku, Mondelēz, Nestlé, Orange, PepsiCo, Procter & Gamble. Zasiadał w składach jurorskich festiwali The Webby Awards, New York Festivals, afrykańskiego MENA Cristal Awards, koreańskiego Ad Stars oraz polskich KTR i IAB Mixx Awards. Twórca festiwalu Interactive Day.

Wykładowca marketingu interaktywnego na kilku uczelniach – współpracował m.in. z Wyższą Szkołą im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie, Uniwersytetem Wrocławskim, Uniwersytetem Łódzkim czy SWPS we Wrocławiu.

W kategorii agencje mediowe:

Press

(fot. materiały prasowe)

Magdalena Kolenkiewicz, dyrektor generalna Starcomu

Pod kierownictwem Magdaleny Kolenkiewicz agencja mediowa Starcom notuje doskonałe wyniki. Do najważniejszych sukcesów biznesowych minionego roku należy zaliczyć m.in. zdobycie obsługi mediowej PKN Orlen i PPG, ale też utrzymanie budżetów Storck, Mitsubishi, Aflofarm i Lindt & Sprungli.

W 2019 roku Starcom został uznany za najlepszą agencję mediową w Polsce według raportu RECMA "The Qualitative Evaluation Poland". Z kolei w konkursie Effie został najbardziej efektywną agencją mediową roku. Kolenkiewicz od siedmiu lat stoi na czele Starcomu, z którym związana jest od 2004 roku (bezpośrednio przed objęciem stanowiska dyrektor generalnej była dyrektorem mediów ds. obsługi klientów w tej agencji). Przez dwa lata łączyła zarządzanie agencją z funkcją global product committee Starcom MediaVest Group, a od 2017 roku zasiada w zarządzie Publicis Media.

W kategorii studia produkcyjne:

Press

(fot. materiały prasowe)

Marcin Dworucha, prezes F25 Production House

Marcin Dworucha stoi na czele F25 Production House, z którym związany jest od początku jego istnienia, czyli od 2008 roku. Jest zarówno jego szefem, jak i partnerem oraz producentem. Wcześniej był account & video production managerem w agencji MRM Worldwide. Zarządzany przez niego dom produkcyjny F25 wielokrotnie był nagradzany w konkursach branżowych. F25 nie tylko produkuje spoty, ale też dysponuje własnym działem postprodukcji do projektów kontentowych oraz wspiera młodych twórców. W ostatnim roku portfolio klientów F25 Production House poszerzyło się o operatora komórkowego Orange Polska, sieć sklepów z elektroniką Euro RTV AGD czy sieć sklepów Żabka Polska. Wyprodukowany przez nich spot „A co gdyby? #2” (jako część kampanii „A co gdyby?” z udziałem Janusza Chabiora, w której przekonywał on kupujących i sprzedających na OLX do prowadzenia kulturalnych rozmów) był najpopularniejszym spotem na YouTube w czerwcu 2019 roku – według zestawienia YouTube Ads Leaderboard (spoty z tej serii zajęły pierwsze pięć miejsc zestawienia).

Podczas tegorocznej edycji konkursu AD WO/MAN po raz drugi zostanie również wręczona nagroda dla AD Marketera Roku.

Regulamin konkursu, sylwetki nominowanych oraz panel do głosowania dostępne są na Adman.press.pl. Głosowanie w konkursie rusza 2 marca, a laureatów poznamy w kwietniu.

Organizator: „Press”
Partnerzy kategorii Agencje reklamowe: Klub Producentów Reklamowych, Polpharma
Partner kategorii Agencje mediowe: AMS
Partner kategorii Studia produkcyjne: Provident Polska
Główny partner kategorii AD Marketer: Publicis Groupe Polska
Partnerzy: Audio Network, ColorOffOn, Digital Beast Studios, F25, Grimbergen, Villa Foksal
Patron medialny: Sprawny Marketing

(28.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.