Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Luty 06, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w zespole komunikacji polskiego oddziału Microsoft

Anna Klimczuk odpowiada za strategię komunikacji marki Microsoft na rynku polskim. Joanna Frąckowiak została commercial communications lead w Azji (fot. materiały prasowe)

Anna Klimczuk została rzeczniczką prasową i dyrektor komunikacji w polskim oddziale Microsoft. Zastąpiła Joannę Frąckowiak, która awansowała na commercial communications lead w azjatyckiej centrali regionalnej firmy.

Anna Klimczuk odpowiada za strategię komunikacji marki na rynku polskim. Z firmą Microsoft związana jest od dziewięciu lat. Dotychczas odpowiadała m.in. za współpracę z sektorem największych przedsiębiorstw, edukacją, organizacjami pożytku publicznego i jednostkami administracji publicznej.

Joanna Frąckowiak odpowiada od lutego za realizację strategii komunikacji w obszarze B2B dla całego regionu Azji (20 krajów w tym: Australia, Chiny, Indie i Japonia). Będzie tworzyć i koordynować kampanie skierowane do klientów biznesowych, instytucjonalnych oraz partnerów firmy, we współpracy z centralą Microsoft Corporation w Redmond i regionalnymi oddziałami.

(IKO, 06.02.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.