Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 03, 2020

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Parodia teledysku "Patointeligencja" promuje Free Now

Produkcją teledysku zajął się dom produkcyjny Graffiti Films (screen: YouTube.com/FREE NOW)

Firma przewozowa Free Now prowadzi działania reklamowe, w ramach których przygotowała parodię teledysku "Patointeligencja".

Film "Patointeligencja" w wykonaniu rapera Maty był szeroko komentowany w mediach, zwłaszcza społecznościowych (raper przedstawił w nim wizję współczesnej młodzieży). Wideo, które na YouTube jest od 11 grudnia 2019 roku, zostało już odtworzone 13,2 mln razy. Ten fakt postanowiła wykorzystać firma Free Now, która przygotowała własną wersję klipu - pt. "Pasointeligencja". W spocie wyreżyserowanym przez Macieja Kwaśniewskiego przewoźnik promuje jazdę w pasach bezpieczeństwa.

Za koncepcję wideo i kampanii odpowiada agencja reklamowa Cut The Mustard, a za wsparcie software house - Move Closer. Produkcją teledysku zajął się dom produkcyjny Graffiti Films. Partnerem merytorycznym akcji jest Fundacja Kierowca Bezpieczny. Wsparciem kampanii są materiały opublikowane na stronie Pasointeligencja.pl.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 03.01.2020)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.