Dział: REKLAMA

Dodano: Grudzień 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Świąteczna kampania Coca-Coli w technologii AR

Kampania została w większości zrealizowana przez Coca-Colę (fot. materiały prasowe)

Coca-Cola (Coca-Cola Poland Services) prowadzi kampanię świąteczną na Instagramie z wykorzystaniem rozszerzonej rzeczywistości, czyli funkcji in feed AR ads Facebooka.

Marka wykorzystała nowy format reklamowy Facebooka, opierający się na technologii AR (funkcja widoczna jest w feedzie użytkowników Instagramu jako post sponsorowany). Jednocześnie w ramach prowadzonych działań marka udostępniła na Instagramie grę, dostępną po zeskanowaniu QR kodu z limitowanej świątecznej puszki Coca-Coli. W wirtualnej rzeczywistości znaleźli się bohaterowie świątecznych kampanii Coca-Coli: Święty Mikołaj i miś polarny.

Kampania została w większości zrealizowana przez markę w modelu in-house (zespół digitalowy firmy zajął się opracowaniem koncepcji i strategii projektu). Za stworzenie AR i promujących je wideo odpowiada studio LensThat. Planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja mediowa MediaCom. Działania PR prowadzi agencja Big Picture.

Galeria: Najpopularniejsze hasła w Google w 2019 roku

(IKO, 17.12.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.