Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Sukces" wraca po latach jako serwis internetowy

Serwis posługuje się marką magazynu "Sukces", który w druku przestał się ukazywać w 2016 roku (screen: Sukces.rp.pl)

Redakcja "Rzeczpospolitej" (Gremi Media) uruchamia lifestylowy serwis internetowy - Sukces.rp.pl. Nazwa nawiązuje do magazynu "Sukces", którego ostatni numer w druku ukazał się w 2016 roku.

Serwis korzysta z tytułu magazynu, który ukazywał się w latach 1989-2016. - "Sukces" jest naszą marką. To naturalna kolej rzeczy, że z niej korzystamy, tym bardziej że ma pozytywne konotacje wśród czytelników i na rynku reklamowym - przekazał "Presserwisowi" redaktor naczelny Rp.pl Cezary Szymanek, któremu podlega serwis. Jego redaktor prowadzącą jest Zuzanna Dąbrowska.

Sukces.rp.pl jest podzielony na pięć sekcji: "Sukces Story" opowiadającą historie ludzi biznesu, kultury, sztuki i sportu, oraz "Styl", "Kuchnia", "Podróże" i "Piękne rzeczy". "Serwis stwarza nowe możliwości komunikacji dla marek premium" - tłumaczy cytowany w komunikacie Jarosław Machocki, członek zarządu Gremi Media.

Z marki "Sukces" korzystała dotąd także należąca do Gremi Media witryna Poznajtrendy.pl (logo ma dopisek "by Magazyn Sukces"). - Strona pozostaje w naszych rękach, będzie przekierowywała na stronę Sukces.rp.pl - wyjaśnia Cezary Szymanek.

Z danych Gemius/PBI wynika, że w październiku serwis Rp.pl odwiedziło 4,61 mln użytkowników (wzrost o 7,45 proc. w porównaniu z wrześniem).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MNI, 28.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.