WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

WP domaga się przeprosin za Suwarta  |  Hochland wybiera nową agencję  |  TVP chwali się 1913 aplikacjami  |  Co z tegorocznym festiwalem w Opolu?  |  Agora chce pozyskać finansowanie  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Listopad 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

We wrześniu wzrosła sprzedaż „Super Expressu” i „Pulsu Biznesu”

We wrześniu sprzedaż „Super Expressu” wzrosła o 1,07 proc., a „Pulsu Biznesu” o 1,12 proc.

Spośród dzienników ogólnopolskich we wrześniu sprzedaż zwiększyły „Super Express” (Grupa ZPR Media) i „Pulsu Biznesu” (Bonnier Business Polska).

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, we wrześniu średnia sprzedaż ogółem „Super Expressu” wyniosła 111 788 egz. i była wyższa o 1,07 proc. w porównaniu z wrześniem 2018 roku. W przypadku „Pulsu Biznesu” sprzedaż wzrosła o 1,12 proc., do 9838 egz.

Największy spadek sprzedaży zanotowały „Gazeta Polska Codziennie” (Forum) - o 14,05 proc., do 12 746 egz. i „Dziennik Gazeta Prawna” (Infor Biznes) - o 10,94 proc., do 34 186 egz. W pierwszej dziesiątce znalazły się też: „Fakt” (RAS Polska) - 205 297 egz. (spadek o 8,44 proc.), „Gazeta Wyborcza” (Agora) - 81 778 egz. (spadek o 9,22 proc.), „Rzeczpospolita” (Gremi Media) - 42 873 egz. (spadek o 4,29 proc.), „Gazeta Podatkowa” (Wydawnictwo Podatkowe Gofin) - 22 792 egz. (spadek o 1,37 proc.), „Przegląd Sportowy” (RAS Polska) - 21 334 egz. (spadek o 9,85 proc.), „Parkiet Gazeta Giełdy” (Gremi Media) - 3809 egz. (spadek o 0,26 proc.).

(PAZ, 07.11.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.