Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 28, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Katarzyna Malczewska-Błaszczuk nową szefową marketingu Grupy Żywiec

Od października za marketing Grupy Żywiec odpowiada Katarzyna Malczewska-Błaszczuk (screen z Ueps.org.rs)

Dyrektor ds. marketingu Grupy Żywiec została Katarzyna Malczewska-Błaszczuk. Zastąpiła Małgorzatę Lubelską.

We wrześniu Małgorzata Lubelska przestała pełnić funkcję dyrektor ds. marketingu i odeszła z zarządu Grupy Żywiec, ponieważ awansowała na senior director global international brands w Grupie Heineken. 

Od października za marketing Grupy Żywiec odpowiada Katarzyna Malczewska-Błaszczuk, która w ostatnich latach pracowała w międzynarodowych strukturach Grupy Heineken. Zajmowała stanowisko dyrektora marketingu w Heineken Serbia i Commonwealth Brewery Ltd na Bahamach, gdzie odpowiadała za całe portfolio piw, win i alkoholi mocnych. Wcześniej pełniła funkcje zarządcze w marketingu i sprzedaży Grupy Żywiec, w tym marketing managera marki Tatra, marek regionalnych i innowacji, a także managera ds. trade marketingu. Ponadto przez 10 lat była związana z firmą Coca-Cola Poland Services.

(IKO, 28.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.