Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

GoldenSubmarine obsługuje media społecznościowe UPC Polska

UPC Polska ma na Facebooku 107 tys. fanów (screen Facebook.com/UPCPolska)

UPC Polska rozszerzyła współpracę z agencją GoldenSubmarine o obsługę marki w mediach społecznościowych.

W wyniku wygranego przetargu GoldenSubmarine odpowiada za planowanie strategiczne i za realizację działań na Facebooku, Instagramie i na YouTube marki UPC Polska, w tym za prowadzenie kampanii reklamowych w tych kanałach.

(IKO, 22.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.