Dział: INTERNET

Dodano: Październik 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Rusza Dadhero.pl - serwis dla ojców od Grupy Natemat

Poza zespołem dziennikarzy, na łamach Dadhero.pl będą publikować zewnętrzni blogerzy (fot. materiały prasowe)

Grupa Natemat startuje z serwisem lifestylowo-parentingowym dla mężczyzn Dadhero.pl. Jego redaktorem naczelnym został Andrzej Chojnowski, były szef magazynu "Esquire".

Wydawca podkreśla, że Dadhero.pl to serwis "fatheringowy". - W Polsce na tym polu wydawniczym jest jeszcze pusto. Oczywiście są bardziej lub mniej popularne blogi dla ojców, ale Dadhero w założeniu ma być czymś innym. Chcemy stworzyć miejsce dla często pomijanej grupy. Grupy, która jest nie tylko ojcami, ale przede wszystkim mężczyznami, dlatego będą tam treści nie tylko o ojcostwie, ale także o lifestylu - tłumaczy Michał Mańkowski, członek zarządu i redaktor naczelny Grupy Natemat.

Jacek Czynajtis, prezes Optizen Labs i założyciel serwisu Facetpo40.pl, zaznacza, że media kierowane do mężczyzn w Polsce to ciężki biznes, co - jego zdaniem - widać po ich słabej kondycji. Dodaje, że to kobiety mają większą potrzebę czerpania porad i inspiracji. - Dlatego ciężko mi sobie wyobrazić zdobycie pokaźnego audytorium mężczyzn, dla których magnesem miałyby być treści wyłącznie związane z wychowywaniem dzieci - mówi.

Czynajtis zwraca uwagę, że dla przedsięwzięcia o charakterze parentingowym skierowanego do mężczyzn grupą docelową będą osoby z dużych miast. - Jest coraz więcej osób przekonujących się, że tacierzyństwo jest dobrym rozwiązaniem, zwłaszcza że kobiety często robią zawrotne kariery i z prostego rachunku ekonomicznego bardziej się opłaca, żeby to one je kontynuowały - dodaje.

Andrzej Chojnowski funkcję redaktora naczelnego obejmie oficjalnie 16 października. Wcześniej przez wiele lat związany był z wydawnictwem Marquard Media Polska, ostatnio jako szef magazynu "Esquire". Biznesowym liderem nowego projektu jest Damian Borecki, który do Grupy Natemat dołączył w maju, a wcześniej był związany m.in. z "Vogue Polska".

Poza zespołem dziennikarzy na łamach Dadhero.pl będą publikować zewnętrzni blogerzy. Natemat informuje, że nawiązało już współpracę z Michałem Alickim (Tata Szef), Krzysztofem Opeldusem (Tata Prezes) i Michałem Góreckim (Mikemary). Partnerami serwisu od samego początku są m.in.: Volvo, Adamed Expert, Austria Info, Mollers, TZMO.

Jak wynika z danych Gemius/PBI, w sierpniu serwis Natemat.pl odwiedziło 5,16 mln użytkowników (wzrost w porównaniu z lipcem o 21,41 proc.) i znalazł się on na piątym miejscu zestawienia serwisów informacyjno-publicystycznych.

Do Grupy Natemat należą już: Natemat.pl, Mamadu.pl, Innpoland.pl i Aszdziennik.pl.

Spółka Glob360, właściciel grupy, zanotowała w ub.r. zysk netto 513 tys. zł.

Galeria: TOP 10 - Najchętniej oglądane programy 7-13 października

(MNI, 15.10.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.