Natalia Hołownia i Martyna Wyrzykowska prowadzą nowy podcast serwisu MamaDu.pl
Dla duetu Hołownia i Wyrzykowska to już trzeci podcast o tematyce parentingowej (fot. materiały prasowe)
Natalia Hołownia, od lipca redaktorka naczelna serwisu MamaDu.pl (Grupa NaTemat.pl), i Martyna Wyrzykowska, dziennikarka związana z Fundacją SexedPL Anji Rubik, gdzie jest dyrektorką zarządzającą, prowadzą nowy podcast serwisu MamaDu.pl "Bliżej".
"Bliżej" to cykl rozmów o współczesnym rodzicielstwie. Gościnią pierwszego odcinka podcastu, który wystartował 4 listopada, jest aktorka Katarzyna Figura.
"Bardzo nam zależało, by wystartować z mocnym, powszechnie rozpoznawalnym i budzącym emocje nazwiskiem. Nie ukrywam, że pani Kasia była naszą wymarzoną rozmówczynią, jednak nie byłyśmy pewne, czy uda się namówić ją na szczerą rozmowę, zwłaszcza o macierzyństwie. W końcu nigdy wcześniej specjalnie o tym nie mówiła, dodatkowo rzadko zgadza się na wywiady. A jednak aktorka przyjęła nasze zaproszenie i nie unikała trudnych pytań" – opowiada Natalia Hołownia, cytowana w komunikacie.
Dla duetu Hołownia i Wyrzykowska to już trzeci podcast o tej tematyce. Poprzednio prowadziły "Tak mamy!" (Onet) i "Mamy tak samo" (Ładne Bebe).
Kolejne odcinki podcastu "Bliżej" będą ukazywały się na MamaDu.pl, a także w głównych serwisach streamingowych co drugi wtorek.
Grupa NaTemat podkreśla, że podcast "Bliżej" to jeden z elementów budowania nowej strategii serwisu MamaDu.pl, która zakłada tworzenie serwisu premium dla rodziców, nie tylko z poradami, ale też wywiadami, komentarzami ekspertów, podcastami i z angażującym, budzącym emocje contentem w mediach społecznościowych.
Z końcem października Przemysław Pająk, założyciel i właściciel Grupy Spider’s Web, oraz Jakub Kralka, współwłaściciel serwisu Bezprawnik.pl, zostali właścicielami Grupy NaTemat. Udziały kupili od Tomasza Lisa, który w spółce Glob360, będącej właścicielem mediów Grupy NaTemat, miał ich 65 proc., i od prawnika Roberta Jędrzejczyka (35 proc.).
Nowi właściciele zapewnili, że wspólnie z zarządem Grupy NaTemat – Beatą Gołubińską i Mileną Bryłą (jednocześnie redaktorką naczelną NaTemat.pl) – od kilku tygodni pracują nad nową strategią organizacyjną i rozwojową spółki. "Wszystkie serwisy będziemy nadal rozwijać, natomiast ich strategie będziemy zmieniać – zapowiedział w rozmowie z "Presserwisiem" Przemysław Pająk. "Nie chciałbym komunikować jeszcze, w jakim kierunku to będzie szło, ale NaTemat, Inn Poland i MamaDu będą trochę inaczej prowadzone" – dodał.
(MAK, 07.11.2025)










