Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

KO wydaje na reklamy na Facebooku ponad dziesięć razy więcej niż PiS

85,4 tys. zł wydano na reklamy kandydatki KO na premiera Małgorzaty Kidawy-Błońskiej (screen: YouTube/ Platforma Obywatelska)

Komitet wyborczy Koalicji Obywatelskiej w ostatnich 30 dniach wydał na reklamy na Facebooku ponad 1,15 mln zł. Prawo i Sprawiedliwość przeznaczyło ponad 99 tys. zł.

Kampania wyborcza oficjalnie rozpoczęła się 9 sierpnia, ale Facebook pozwala sprawdzić wydatki w konkretnych okresach (ostatnia doba, tydzień, 30 i 90 dni). W ostatnich 30 dniach (od 24 sierpnia do 22 września) najwięcej na reklamy przeznaczył komitet wyborczy Koalicji Obywatelskiej: w sumie ponad 1,15 mln zł (wzięliśmy pod uwagę wydatki reklamowe przekraczające 1000 zł). PiS wydał na Facebooku około dziesięciokrotnie mniej: ponad 99 tys. zł. Lewica ponad 64 tys. zł. 

Najwięcej wydano na reklamy Małgorzaty Kidawy-Błońskiej (85,4 tys. zł), po kilkanaście tysięcy zł wydały też lubelska, mazowiecka i wielkopolska PO.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 25.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.