Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 18, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Newsweek Polska" z największym spadkiem sprzedaży w lipcu

Największy spadek sprzedaży w lipcu zanotował tygodnik "Newsweek Polska", a najmniejszy "Gość Niedzielny"

Wszystkie tygodniki ogólnopolskie monitorowane przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy zanotowały w lipcu spadki sprzedaży. Najwięcej stracił "Newsweek Polska" (Ringier Axel Springer Polska), najmniej - "Gość Niedzielny" (Instytut Gość Media).

Jak wynika z danych ZKDP, średnia sprzedaż ogółem "Gościa Niedzielnego" wyniosła w lipcu 103 tys. egz. (spadek o 2,67 proc. względem lipca 2018 roku), kolejna była "Polityka" (Polityka) ze sprzedażą na poziomie 92 tys. egz. (spadek o 4,35 proc.), dalej "Newsweek Polska" - 68,6 tys. egz. (spadek o 19,71 proc.), "Sieci" (Fratria) – 39,3 tys. egz. (spadek o 7,3 proc.), "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 30,6 tys. egz. (spadek o 8,48 proc.), "Tygodnik Powszechny" (Tygodnik Powszechny) – 25,1 tys. egz. (spadek o 2,72 proc.), "Gazeta Polska" (Niezależne Wydawnictwo Polskie) – 23,2 tys. egz. (spadek o 7,73 proc.), "Przegląd" (Fundacja Oratio Recta) – 14,9 tys. egz. (spadek o 8,78 proc.) i "Wprost" (AWR Wprost) - 14,8 tys. egz. (spadek o 16,3 proc.).

Tygodnik z przedrukami "Angora" (Wydawnictwo Westa-Druk) w lipcu osiągnął sprzedaż na poziomie 235,4 tys. egz. (spadek o 4,1 proc.).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(JSX, 18.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.