Dział: REKLAMA

Dodano: Wrzesień 12, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WhitePress kupił GoodContent.pl

Poprzednim właścicielem GoodContent.pl był Bartłomiej Tokarski (fot. materiały prasowe)

Polska platforma contentmarketingowa WhitePress (większościowym udziałowcem jest Grupa NetSprint) przejęła GoodContent.pl, platformę do zakupów tekstów.

GoodContent.pl to platforma pośrednicząca pomiędzy copywriterami a reklamodawcami w zakresie dostarczania niespecjalistycznych treści. Firma WhitePress podkreśla, że przejęcie GoodContent.pl jest strategiczne dla jej rozwoju w obszarze content marketingu. "Nasza content marketingowa oferta była skierowana do firm oczekujących specjalistycznych, eksperckich artykułów. Okazuje się jednak, że na rynku jest spory popyt również na teksty opracowywane szybko i w niskich kosztach. Zakup platformy pozwala nam na realizację potrzeb szerszej grupy odbiorców i zwiększenie wolumenu sprzedaży" – komentuje Paweł Strykowski, CEO WhitePress.

Firma zamierza w 2020 roku zrealizować usługi opracowywania tekstów na kwotę ponad 5 mln zł. Poprzednim właścicielem GoodContent.pl był Bartłomiej Tokarski.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 12.09.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.