Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 22, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dochody AFP rosną dzięki wideo i serwisowi fact-checking

Teksty, wideo i zdjęcia AFP trafiają do mediów w 151 krajach

Dochody francuskiej agencji prasowej AFP, której obroty w latach 2014–2018 spadły o 10 mln euro, zaczęły rosnąć dzięki nowym usługom: wideo i serwisowi Factuel, który specjalizuje się w weryfikowaniu informacji (fact-checking).

Dochody AFP ze sprzedaży serwisu wideo wzrosły w 2018 roku o 11 proc. w ujęciu rok do roku. Factuel, który powstał w 2017 roku, pracuje już nie tylko dla mediów francuskich, ale też międzynarodowych.

Po okresie załamania rynku agencja usiłowała poprawić wyniki finansowe, koncentrując się na swojej tradycyjnej działalności, czyli dostarczaniu depesz – ale to nowe usługi poprawiły wyniki firmy. 

(MC, 22.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.