Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 15, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media i Arena Media walczą o budżet TVP

Obecnie za planowanie i zakup mediów TVP odpowiada Value Media(fot. materiały prasowe)

Agencje mediowe Value Media (Group One) i Arena Media (Havas Media Group) złożyły oferty w przetargu Telewizji Polskiej na planowanie i zakup mediów.

13 sierpnia, bezpośrednio przed otwarciem ofert, TVP podała, że wartość zamówienia, czyli rocznej obsługi mediowej Telewizji Polskiej, wynosi 12,3 mln zł brutto. Do przetargu przystąpiły Value Media i Arena Media, które wskazały cenę brutto po 12,3 mln zł. W czerwcu TVP przewidywała, że umowa będzie obowiązywać od 1 października.

Obecnie za planowanie i zakup mediów odpowiada Value Media (w sierpniu TVP przedłużyła w ramach postępowania uzupełniającego umowę z Value Media do 31 października).

(IKO, 15.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.