Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Value Media z budżetem mediowym TVP do końca października

Dotychczasowa umowa obowiązywała do końca lipca

Telewizja Polska przedłużyła umowę z agencją mediową Value Media (Group One), która zajmuje się dla niej planowaniem i zakupem mediów.

Dotychczasowa umowa – o wartości 3,5 mln zł – obowiązywała do końca lipca. TVP przedłużyła w ramach postępowania uzupełniającego umowę z Value Media do 31 października 2019 roku. Jednocześnie Telewizja Polska prowadzi od czerwca przetarg na roczną obsługę mediową, który ma zostać dziś rozstrzygnięty.

(IKO, 13.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.