Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 08, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Portale nie dostaną skrótów ze spotkań PKO Ekstraklasy

Przez ostatnich pięć sezonów prawa do skrótów w internecie miał Onet (screen: Youtube.com/Ekstraklasa.org)

Ekstraklasa SA nie sprzedała praw do skrótów ze spotkań PKO Ekstraklasy żadnemu z portali horyzontalnych.

Na początku lipca spółka informowała, że prawa do dystrybucji skrótów - obok TVN, TVP, NC+, klubów i PZPN - będzie mieć jeden z portali horyzontalnych i trwają jeszcze rozmowy z potencjalnymi partnerami. - Ekstraklasa zdecydowała się postawić na własne media, których głównym elementem będzie platforma Ekstraklasa.tv, prezentująca m.in. powtórki i skróty meczowe - wyjaśnia Bartosz Orzechowski, menedżer ds. komunikacji w Ekstraklasie. Dodaje, że liga rozwija także możliwość oglądania materiałów meczowych w profilach mediów społecznościowych. - Łącznie na Facebooku, Twitterze, Instagramie i YouTube 30-sekundowe klipy z akcjami meczowymi zanotowały w trakcie pierwszych trzech kolejek ponad 2,3 miliona wyświetleń - podaje Orzechowski.

Od sezonu 2014/2015 do sezonu 2018/2019 prawa do skrótów meczów Ekstraklasy w internecie miał Onet.

Zgłoszenia do konkursu
Grand Press 2019

Plansza

(KOZ, 08.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.