Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Brytyjski rząd wyda 100 mln funtów na reklamę brexitu bez umowy z UE

Kampania ma kosztować 100 mln funtów i obejmować reklamę telewizyjną, billboardy, ulotki i media społecznościowe (screen z Cnbc.com)

Rząd Wielkiej Brytanii planuje najdroższą od II wojny światowej społeczną kampanię reklamową, która ma przygotować Brytyjczyków do ewentualnego nieuporządkowanego wyjścia kraju z Unii Europejskiej bez umowy dotyczącej przyszłych relacji ze Wspólnotą.

Nowy premier Boris Johnson zapowiedział, że kraj musi być przygotowany na taki scenariusz. Kampania ma kosztować 100 mln funtów i, według źródeł dziennika "Telegraph", obejmować reklamę telewizyjną, billboardy, ulotki i media społecznościowe. Broszura na temat brexitu, bez umowy z UE trafi do 27 mln gospodarstw.

Jak komentuje dziennik "The Sun", rząd musi się liczyć z chaotycznym brexitem i stara się wzmocnić przekaz, że "nie ma powodów do paniki".

Ostatnie wielkie kampanie tego typu miały miejsce w 1948 roku, kiedy stworzono system służby zdrowia NHS, i w 1986, gdy akcja "Nie umieraj z powodu niewiedzy" miała uzmysłowić Brytyjczykom zagrożenie AIDS.

(MC, 01.08.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.