Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Czerwiec 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet.pl ruszył z kampanią wizerunkową #WybieramyPrawdę

Działania Onet.pl będą wspierane kampanią reklamową w telewizji, radiu, prasie, w kinach i na nośnikach zewnętrznych (fot. materiały prasowe)

Portal Onet.pl (RAS Polska) ruszył z kampanią wizerunkową pod hasłem #WybieramyPrawdę. Tematem przewodnim jest wyższość prawdy nad fałszem i zagrożenia związane m.in. z fake newsami i funkcjonowaniem w bańce informacyjnej.

W ramach kampanii uruchomiono serwis Prawda.onet.pl, w którym znajdują się materiały przygotowane przez dziennikarzy portalu – od prawdy i fałszu w sporcie, życiu codziennym i relacjach międzyludzkich, po biznes i politykę. W akcję zaangażowano dziennikarzy ze wszystkich działów redakcyjnych Onetu.

Działania Onet.pl będą wspierane kampanią reklamową w telewizji, radiu i w prasie oraz na nośnikach zewnętrznych i w kinach. Spoty będą emitowane w kanałach grupy TVN, w TV Puls, Stopklatce, Kino Polska, Zoom TV, Kino TV, a także w kinach sieci Cinema City, Multikino, Helios oraz we współpracy z Kinads. Kampania obejmie stacje radiowe z grupy RMF, Polskie Radio, Złote Przeboje, Rock Radio. W akcję zaangażowane będą także media należące do Ringier Axel Springer Polska – wszystkie serwisy internetowe oraz „Newsweek Polska”, „Fakt”, „Przegląd Sportowy”, „Komputer Świat” i „Auto Świat”. Prowadzone będą również działania niestandardowe: live photo, interaktywne grafiki, specjalne efekty AR do aparatu na Facebooku, plansze 360°.

Kampanię przygotowały działy marketingu i kreatywny Ringier Axel Springer Polska. Za koncepcję kreatywną i jej realizację odpowiada agencja Bridge2fun, za zakup mediów Starcom, a za produkcję Flota Filmowa.

(PD, 25.06.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.