Ministerstwo Cyfryzacji wybierze agencję do realizacji kampanii w sieci
Ministerstwo Cyfryzacji z wybraną agencją ma pracować do końca 2020 roku
Ministerstwo Cyfryzacji w przetargu nieograniczonym wybierze agencję do przygotowania i realizacji kampanii w internecie i mediach społecznościowych.
Przedmiotem projektu jest przeprowadzenie czterech ogólnopolskich kampanii mających na celu zwiększenie świadomości mieszkańców Polski w zakresie wykorzystania technologii teleinformatycznych w następujących obszarach: jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci, programowanie. Zamówienie obejmuje płatne działania w internecie i mediach społecznościowych (emisję kampanii), realizowane z wykorzystaniem kont i kanałów administrowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji lub partnera projektu - Naukową i Akademicką Sieć Komputerową (NASK).
Agencje mogą składać oferty do 19 czerwca, po wpłaceniu 15 tys. zł wadium.
Umowa z wybraną agencją ma obowiązywać do końca 2020 roku.
(AMS, 20.05.2019)