Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 20, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ministerstwo Cyfryzacji wybierze agencję do realizacji kampanii w sieci

Ministerstwo Cyfryzacji z wybraną agencją ma pracować do końca 2020 roku

Ministerstwo Cyfryzacji w przetargu nieograniczonym wybierze agencję do przygotowania i realizacji kampanii w internecie i mediach społecznościowych.

Przedmiotem projektu jest przeprowadzenie czterech ogólnopolskich kampanii mających na celu zwiększenie świadomości mieszkańców Polski w zakresie wykorzystania technologii teleinformatycznych w następujących obszarach: jakość życia, e-usługi publiczne, bezpieczeństwo w sieci, programowanie. Zamówienie obejmuje płatne działania w internecie i mediach społecznościowych (emisję kampanii), realizowane z wykorzystaniem kont i kanałów administrowanych przez Ministerstwo Cyfryzacji lub partnera projektu - Naukową i Akademicką Sieć Komputerową (NASK).

Agencje mogą składać oferty do 19 czerwca, po wpłaceniu 15 tys. zł wadium.

Umowa z wybraną agencją ma obowiązywać do końca 2020 roku.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(AMS, 20.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.