Philip Morris zawiesza globalną kampanię po śledztwie Reutera
14.05.2019, 07:31
Koncern zapewnia, że poza naruszeniem wewnętrznych przepisów nie doszło do złamania prawa (fot. materiały prasowe)
Philip Morris International zawiesił globalną kampanię w mediach społecznościowych, gdy Reuters wykazał, że influencerzy wykorzystywani przez firmę mają mniej niż 25 lat, co stanowi złamanie wewnętrznych dyrektyw koncernu.
Posty marketingowe reklamujące produkty Philip Morris były zamieszczane na Instagramie przez rosyjskie modelki poniżej 25. roku życia. Koncern poinformował, że przeprowadził w trybie natychmiastowym śledztwo, podjął stosowne kroki i zawiesił kampanię opartą na influencerach. Podkreślił jednak, że poza naruszeniem wewnętrznych przepisów firmy nie doszło do złamania prawa.
(MC, 14.05.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter