Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 14, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Philip Morris zawiesza globalną kampanię po śledztwie Reutera

Koncern zapewnia, że poza naruszeniem wewnętrznych przepisów nie doszło do złamania prawa (fot. materiały prasowe)

Philip Morris International zawiesił globalną kampanię w mediach społecznościowych, gdy Reuters wykazał, że influencerzy wykorzystywani przez firmę mają mniej niż 25 lat, co stanowi złamanie wewnętrznych dyrektyw koncernu. 

Posty marketingowe reklamujące produkty Philip Morris były zamieszczane na Instagramie przez rosyjskie modelki poniżej 25. roku życia. Koncern poinformował, że przeprowadził w trybie natychmiastowym śledztwo, podjął stosowne kroki i zawiesił kampanię opartą na influencerach. Podkreślił jednak, że poza naruszeniem wewnętrznych przepisów firmy nie doszło do złamania prawa.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(MC, 14.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.