Blogerzy i autorzy podcastów promują ofertę Alior Banku
Alior Bank został sponsorem podcastu "Mała wielka firma" (screen strony głównej Malawielkafirma.pl)
Alior Bank prowadzi kampanię promującą "Rachunek 4x4" dla przedsiębiorców. Udział w niej wzięli influencerzy i autorzy podcastów, których odbiorcami są właściciele małych i średnich firm.
W ramach kampanii Alior Bank występuje jako sponsor i partner majowych odcinków podcastów dla przedsiębiorców. Bank został sponsorem podcastu "Mała wielka firma", prowadzonego przez Marka Jankowskiego, a także partnerem podcastów: "Inna kultura biznes” (prowadzony przez Kamila Zarębskiego, konsultanta biznesowego i marketingowego) i "Wszystkie twarze biznesu" (autorstwa Grega Albrechta, doradcy i inwestora). Każdy z tych podcastów dostępny jest na takich platformach, jak Apple Podcasts, Spotify, Soundcloud, Player.fm, Google Podcasts. "Zdecydowaliśmy się wykorzystać te miejsca w internecie, do których osoby przedsiębiorcze sięgają w poszukiwaniu rzetelnych i inspirujących treści, między innymi blogi i audycje w formie podcastów" – komentuje w komunikacie prasowym Ewelina Gulbinowicz, menedżer ds. marketingu w Alior Banku.
Ponadto realizowane są działania z blogerami, którzy docierają do środowiska przedsiębiorców. Alior Bank promują blogerzy Artur Kurasiński (Blog.kurasinski.com) i Szymon Ostrowski (Biznesnaostro.pl) - przygotują artykuły poradnikowe o tym, na co zwrócić uwagę, wybierając konto dla firmy oraz jak zapewnić firmie płynność finansową). Treści i poradniki, które powstaną w ramach kampanii, będą dodatkowo promowane w reklamach na platformach Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube i Google Ads.
Za strategię i realizację kampanii odpowiadają agencja PZL i agencja Bazgroł.
(IKO, 13.05.2019)