Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Glow by LifeTube to nowa agencja influencer marketingu

Małgorzata Dumin objęła stanowisko business unit directora w Glow by LifeTube (fot. Iga Kołacz)

Sieć partnerska LifeTube (LT Group) wydzieliła w swoich strukturach business unit Glow by LifeTube. Nowy podmiot nie jest spółką, lecz prezentowany jest na rynku jako agencja zajmująca się influencer marketingiem dla branży beauty, fashion i lifestyle. Zarządza nią Małgorzata Dumin.

Małgorzata Dumin objęła stanowisko business unit directora w Glow by LifeTube. Dotychczas zarządzała działem beauty w LifeTube. Teraz dział ten został przekształcony w Glow by LifeTube. - Zyskaliśmy większą samodzielność. Zmiana ta jest dla nas dużym przeskokiem jakościowym, gdyż zaczynamy pozyskiwać do pracy nowe osoby, które uzupełnią nasze kompetencje. Wcześniej koncentrowaliśmy się na managemencie i realizacji współpracy komercyjnej z klientami – tłumaczy "Presserwisowi" Małgorzata Dumin.

Działalność Glow by LifeTube opiera się na przygotowywaniu multiplatformowych kampanii reklamowych (strategia, kreacja, realizacja), a także nastawia się na tworzenie kanałów marek na YouTube (strategia, produkcja wideo, prowadzenie i moderacja kanału, pozycjonowanie treści).

W zespole nowo powstałej jednostki pracują już senior account manager Justyna Zawadzka, account managerki Karolina Łach i Marlena Wieleńska oraz junior account manager Aleksandra Padyk.

Istotną zmianą jest utworzenie działu sprzedaży dla kategorii beauty, który funkcjonuje niezależnie od działu sprzedaży LifeTube. Na jego czele stanęła Martyna Adamus, head of sales w Glow by LifeTube. W najbliższych miesiącach powstanie także dział eventów oraz dział zajmujący się content marketingiem.

Glow by LifeTube zrzesza 40 kanałów YouTube o tematyce beauty, fashion i lifestyle, których łączna liczba subskrypcji przekracza 8 mln (m.in. są to youtuberki Ola Żuraw, Adrianna Grotkowska, AlexMandostyle, Panna Joanna czy Love And Great Shoes).

- Wiedząc, jak LifeTube dobrze działa w kategorii beauty, stwierdziliśmy, że należy stworzyć brand, który będzie funkcjonował w świadomości twórców i klientów mocniej niż jako dział managementu beauty w ramach spółki LifeTube, która jest jeszcze w TalentMedia – komentuje Paweł Stano, prezes LifeTube. W marcu większościowy pakiet udziałów w LT Group objęła TalentMedia (spółka należąca do Mediacap).

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 10.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Maj 13, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Blogerzy i autorzy podcastów promują ofertę Alior Banku

Alior Bank został sponsorem podcastu "Mała wielka firma" (screen strony głównej Malawielkafirma.pl)

Alior Bank prowadzi kampanię promującą "Rachunek 4x4" dla przedsiębiorców. Udział w niej wzięli influencerzy i autorzy podcastów, których odbiorcami są właściciele małych i średnich firm.

W ramach kampanii Alior Bank występuje jako sponsor i partner majowych odcinków podcastów dla przedsiębiorców. Bank został sponsorem podcastu "Mała wielka firma", prowadzonego przez Marka Jankowskiego, a także partnerem podcastów: "Inna kultura biznes” (prowadzony przez  Kamila Zarębskiego, konsultanta biznesowego i marketingowego) i "Wszystkie twarze biznesu" (autorstwa Grega Albrechta, doradcy i inwestora). Każdy z tych podcastów dostępny jest na takich platformach, jak Apple Podcasts, Spotify, Soundcloud, Player.fm, Google Podcasts. "Zdecydowaliśmy się wykorzystać te miejsca w internecie, do których osoby przedsiębiorcze sięgają w poszukiwaniu rzetelnych i inspirujących treści, między innymi blogi i audycje w formie podcastów" – komentuje w komunikacie prasowym Ewelina Gulbinowicz, menedżer ds. marketingu w Alior Banku. 

Ponadto realizowane są działania z blogerami, którzy docierają do środowiska przedsiębiorców. Alior Bank promują blogerzy Artur Kurasiński (Blog.kurasinski.com) i Szymon Ostrowski (Biznesnaostro.pl) - przygotują artykuły poradnikowe o tym, na co zwrócić uwagę, wybierając konto dla firmy oraz jak zapewnić firmie płynność finansową). Treści i poradniki, które powstaną w ramach kampanii, będą dodatkowo promowane w reklamach na platformach Facebook, LinkedIn, Twitter, YouTube i Google Ads.

Za strategię i realizację kampanii odpowiadają agencja PZL i agencja Bazgroł.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(IKO, 13.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.