Dział: PRASA

Dodano: Maj 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dzienniki regionalne ze spadkami sprzedaży w pierwszym kwartale

W marcu najwięcej zyskał "Kurier Lubelski"

W pierwszym kwartale wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej straciła „Gazeta Wrocławska” (Polska Press Grupa), najmniej „Sport” (Whizz).

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, największą średnią sprzedaż w pierwszym kwartale odnotowała „Gazeta Pomorska” - 26 651 egz. (spadek o 13,18 proc. rok do roku). W pierwszej piątce zestawienia znalazły się: „Dziennik Zachodni” - 21 497 egz. (spadek o 19 proc.), „Głos Wielkopolski” - 19 270 egz. (spadek o 14,27 proc.), „Express Ilustrowany” - 15 475 egz. (spadek o 17,84 proc.) oraz „Dziennik Bałtycki” - 13 796 egz. (spadek o 13,75 proc.).

W pierwszym kwartale największy spadek sprzedaży odnotowała „Gazeta Wrocławska” – o 19,23 proc., do 9385 egz., najmniejszy „Sport” - o 5,77 proc., do 4280 egz.

W samym marcu wzrost sprzedaży zanotowały jedynie „Kurier Lubelski” - o 6,6 proc., do 3232 egz., oraz „Polska Metropolia Warszawska” - o 2,16 proc., do 2980 egz.

W pierwszej piątce zestawienia znalazły się: „Gazeta Pomorska” - 27 156 egz. (spadek o 11,27 proc.), „Dziennik Zachodni” - 21 932 egz. (spadek o 16,81 proc.), „Głos Wielkopolski” - 19 965 egz. (spadek o 10,32 proc.), „Express Ilustrowany” - 16 414 egz. (spadek o 15,54 proc.).

Poza "Sportem" wszystkie wymienione tytuły należą do Polska Press Grupy.

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(PD, 09.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.