TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP szacuje, że w 2024 roku wyda na misję 3 mld zł

Jak podała TVP, prognozowany poziom finansowania publicznego wyniesie w 2020 roku 1,8 mld zł (fot. Wikimedia Commons)

Szacunkowe koszty realizacji misji publicznej przez Telewizję Polską wzrosną do 3 mld zł w 2024 roku - wynika z projektu karty powinności TVP.

Według TVP koszty te powinny wynieść: w 2020 roku 2,625 mld zł, w 2021 roku - 2,668 mld zł, w 2022 roku - 2,847 mld zł, w 2023 roku - 2,874 mld zł, a w 2024 roku - 2,969 mld zł. Ponad połowa przeznaczona zostanie na TVP 1 i TVP 2 (w 2020 roku - 1,609 mld zł, w 2024 roku - 1,576 ml zł).

Jak podała TVP w projekcie karty powinności, prognozowany poziom finansowania publicznego wyniesie w 2020 roku 1,844 mld zł, a w 2024 roku wzrośnie do 2,144 mld zł.

"W perspektywie 5-letniej TVP prognozuje, że przychody pochodzące z przekazów handlowych, obrotu prawami do audycji oraz innych źródeł będą stabilne i będą utrzymywały się w przedziale 780-830 mln zł" - czytamy w projekcie karty powinności TVP.

Karty powinności, szczegółowo określające zadania misyjne nadawców publicznych na pięć lat, wprowadziła ubiegłoroczna nowelizacja ustawy o radiofonii i telewizji.

(KOZ, 07.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.