Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 07, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wzrosła baza abonentów UPC Polska

UPC jedyny spadek liczby abonentów odnotowało wśród użytkowników telewizji analogowej

Operator kablowy UPC Polska na koniec pierwszego kwartału 2019 roku miał 1,463 mln abonentów - o 2,1 proc. więcej niż na koniec pierwszego kwartału 2018 roku.

Z danych opublikowanych przez operatora wynika, że z usług telewizji cyfrowej UPC korzystało na koniec marca 2019 roku 1,054 mln abonentów (o 2,6 proc. więcej niż rok wcześniej), telewizji analogowej - 177,9 tys. (spadek o 3,1 proc.), internetu - 1,192 mln (wzrost o 4,1 proc.), a telefonii - 668 tys. (wzrost o 5,4 proc.). Abonenci UPC Polska mieli łącznie wykupionych 3,092 mln usług (wzrost o 3,4 proc.).

Ponadto UPC podało, że miało niemal 640 tys. klientów Connect Box i ponad 675 tys. platformy Horizon.

Press

Abonenci UPC Polska na koniec pierwszego kwartału mieli łącznie wykupionych 3,092 mln usług

Sprawdź, o czym piszemy
w najnowszym numerze

Okładka

(KOZ, 07.05.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.