Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 25, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

13 agencji w przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Działania w internecie i w social mediach będą częścią większej kampanii kancelarii premiera, która będzie też prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej (fot. KPRM)

Do przetargu Kancelarii Prezesa Rady Ministrów dotyczącego prowadzenia działań informacyjnych w internecie i mediach społecznościowych zgłosiło się 13 agencji. 

Kampania ma promować nowy program i działania rządu oraz informować obywateli o korzyściach z tego wynikających. Będzie realizowana jeszcze w tym roku, a budżet KPRM na te działania wynosi 762,6 tys. zł. Stawki proponowane przez pozostałe agencje wahają się od kilkudziesięciu do kilkuset tys. zł.

Wybrana w przetargu firma zajmie się realizacją kampanii na Facebooku, w Google, przygotuje mediaplan, teksty reklamowe w oparciu o materiały graficzne, materiał wideo, zakupi media, przeprowadzi oraz rozliczy kampanię w internecie itp. Działania w internecie i w social mediach będą częścią większej kampanii kancelarii premiera, która będzie też prowadzona w telewizji i w prasie ogólnopolskiej.

(MAC, 25.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.