Temat: na weekend

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania "Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi"

Wolontariusze biorący udział w akcji odbiorą posiłki, które zostały Polakom po Świętach i zawiozą do lokalnych jadłodajni dla ubogich i bezdomnych osób(screen: Youtube.com/Maria Skołożyńska)

Trwa ogólnopolska kampania, która promuje wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”. W akcję zaangażowali się przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów oraz twórcy internetowi. Wszystkie działania związane z akcją są realizowane pro bono.

“Podzielmy się” to inicjatywa społeczna działająca od 2015 roku, na początku w samej Warszawie, a obecnie ma charakter ogólnopolski. Ideą akcji jest zbieranie od ludzi nadwyżki jedzenia po świętach, aby oddać je osobom potrzebującym. Każdego roku odbywają się dwie edycje akcji - wielkanocna i bożonarodzeniowa. W ubiegłym roku po Wielkanocy organizatorzy rozdali 10 tys. posiłków.

Tegoroczna akcja „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi” wystartuje w lany poniedziałek. W całej Polsce wolontariusze przyjadą pod wskazane adresy, odbiorą posiłki, które zostały po świętach i zawiozą do lokalnych jadłodajni dla ubogich i bezdomnych. Akcja potrwa w dniach 22-24 kwietnia, obejmie 50 miast i miasteczek w 16 województwach, m.in. Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Zieloną Górę i Łódź.

Akcję poprzedza ogólnopolska kampania. W tym roku do udziału zaangażowano influencerów, dziennikarzy, aktorów i sportowców, w tym: Rafała Masnego, Beatę Sadowską, Natalię Sosin Krosnowską, Julię Kamińską, Modnego Tatę, Urszulę Dębską, Żabsona, Piotra Kędzierskiego, Maję Bohosiewicz, Gabi Drzewiecką, Bartosza Kurka oraz Grzegorza Daukszewicza.

Wszyscy występują w 30-sekundowym spocie wideo. Jako osoby świadomie dokonujące wyborów żywieniowych są przedstawieni w kontraście do ludzi, którzy tego wyboru nie mają i brakuje im nawet podstawowych produktów spożywczych.

Akcję, zarówno od strony koncepcyjnej (powstała w ramach konkursu Young Creatives organizowanego przez SAR), produkcyjnej i mediowej, jak i poprzez zbiórkę żywności, wspiera Group One. Pomysłodawcami kampanii są: Adam Kręgielewski, strategy planner Labcon i Mateusz Garbarczyk, strategy planner Value Media. Za scenariusz spotu i realizację projektu odpowiada agencja Labcon. Spot wyprodukowało Media Ready. Agencja SalesTube odpowiada za kampanię reklamową akcji na Facebooku.

Press

(PD, 19.04.2019)

Pozostałe tematy weekendowe

Milion nas zabije
Testowanie fury
Włodzimierz Szaranowicz żegna się z widzami
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.