Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komisja federalna USA nałożyła najwyższą w historii karę na agencję reklamową

To najwyższa kara, jaką FTC nałożyła na agencję reklamową (fot. siedziba FTC, Wikimedia Commons/ Carol M. Highsmith)

Amerykańska federalna komisja handlu (FTC), w ramach ugody pozasądowej, nakazała agencji Marketing Architects, Inc. zapłacenie 2 mln dol. grzywny. 

To najwyższa kara, jaką FTC nałożyła na agencję reklamową.

Chodzi o kampanię Marketing Architects dotyczącą produktów mających powodować szybką utratę wagi. Została ona uznana za kłamliwą i zaskarżona przez FTC oraz prokuratora generalnego stanu Maine.

(MC, 19.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.