Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Komisja federalna USA nałożyła najwyższą w historii karę na agencję reklamową

To najwyższa kara, jaką FTC nałożyła na agencję reklamową (fot. siedziba FTC, Wikimedia Commons/ Carol M. Highsmith)

Amerykańska federalna komisja handlu (FTC), w ramach ugody pozasądowej, nakazała agencji Marketing Architects, Inc. zapłacenie 2 mln dol. grzywny. 

To najwyższa kara, jaką FTC nałożyła na agencję reklamową.

Chodzi o kampanię Marketing Architects dotyczącą produktów mających powodować szybką utratę wagi. Została ona uznana za kłamliwą i zaskarżona przez FTC oraz prokuratora generalnego stanu Maine.

(MC, 19.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Temat: na weekend

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kampania "Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi"

Wolontariusze biorący udział w akcji odbiorą posiłki, które zostały Polakom po Świętach i zawiozą do lokalnych jadłodajni dla ubogich i bezdomnych osób(screen: Youtube.com/Maria Skołożyńska)

Trwa ogólnopolska kampania, która promuje wielkanocną edycję akcji charytatywnej „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi”. W akcję zaangażowali się przedstawiciele świata kultury, sportu, mediów oraz twórcy internetowi. Wszystkie działania związane z akcją są realizowane pro bono.

“Podzielmy się” to inicjatywa społeczna działająca od 2015 roku, na początku w samej Warszawie, a obecnie ma charakter ogólnopolski. Ideą akcji jest zbieranie od ludzi nadwyżki jedzenia po świętach, aby oddać je osobom potrzebującym. Każdego roku odbywają się dwie edycje akcji - wielkanocna i bożonarodzeniowa. W ubiegłym roku po Wielkanocy organizatorzy rozdali 10 tys. posiłków.

Tegoroczna akcja „Podziel się Posiłkiem z Bezdomnymi” wystartuje w lany poniedziałek. W całej Polsce wolontariusze przyjadą pod wskazane adresy, odbiorą posiłki, które zostały po świętach i zawiozą do lokalnych jadłodajni dla ubogich i bezdomnych. Akcja potrwa w dniach 22-24 kwietnia, obejmie 50 miast i miasteczek w 16 województwach, m.in. Warszawę, Kraków, Wrocław, Trójmiasto, Katowice, Poznań, Zieloną Górę i Łódź.

Akcję poprzedza ogólnopolska kampania. W tym roku do udziału zaangażowano influencerów, dziennikarzy, aktorów i sportowców, w tym: Rafała Masnego, Beatę Sadowską, Natalię Sosin Krosnowską, Julię Kamińską, Modnego Tatę, Urszulę Dębską, Żabsona, Piotra Kędzierskiego, Maję Bohosiewicz, Gabi Drzewiecką, Bartosza Kurka oraz Grzegorza Daukszewicza.

Wszyscy występują w 30-sekundowym spocie wideo. Jako osoby świadomie dokonujące wyborów żywieniowych są przedstawieni w kontraście do ludzi, którzy tego wyboru nie mają i brakuje im nawet podstawowych produktów spożywczych.

Akcję, zarówno od strony koncepcyjnej (powstała w ramach konkursu Young Creatives organizowanego przez SAR), produkcyjnej i mediowej, jak i poprzez zbiórkę żywności, wspiera Group One. Pomysłodawcami kampanii są: Adam Kręgielewski, strategy planner Labcon i Mateusz Garbarczyk, strategy planner Value Media. Za scenariusz spotu i realizację projektu odpowiada agencja Labcon. Spot wyprodukowało Media Ready. Agencja SalesTube odpowiada za kampanię reklamową akcji na Facebooku.

Press

(PD, 19.04.2019)

Pozostałe tematy weekendowe

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.