Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 17, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

The & Partnership Poland przygotowała kampanię Toyoty

(screen: YouTube)

Koncern samochodowy Toyota Motor Europe rozpoczął kampanię "You Make It Corolla", za przygotowanie której odpowiada agencja The & Partnership Poland.

W kampanii promowany jest model Toyota Corolla. 60-sekundowy spot zrealizowała The & Partnership Poland we współpracy z londyńskim oddziałem agencji (jest to największa jak dotąd kampania 360 stworzona dla marki Toyota przez polski oddział The & Partnership). Spot wyreżyserował Bruce St. Clair, operatorem obrazu był Ekkehart Pollack.

Kampania obejmuje formaty ATL i BTL, a także digital i media społecznościowe. Za jej realizację odpowiadają także: dom produkcyjny Papaya Films, Rudolph & McKenzie i Platige Image.

">

(IKO, 17.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.