Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pepsi zamieści reklamy na nocnym niebie dzięki satelitom

Startrocket umieści na orbicie grupę satelitów w 2021 roku (fot. Jeremy Thomas/ unsplash.com)

We współpracy z rosyjskim start-upem Startrocket Pepsi zamieści swoje reklamy na nocnym niebie dzięki minisatelitom. 

Startrocket umieści na orbicie grupę satelitów w 2021 roku. Zarząd Pepsi poinformował, że umożliwi to stworzenie sztucznej świetlnej konstelacji, która na nocnym niebie będzie pokazywała reklamy „bezalkoholowego napoju energetycznego”.

(MC, 16.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 16, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

13 złotych nagród w konkursie Innovation 2019

Agencja 180heartbeats/JvM i fundacja Rak'n'Roll - Wygraj życie zostały dodatkowo wyróżnione przez jury nagrodami Grand Prix (fot. materiały prasowe)

Ogłoszono wyniki konkursu Innovation 2019. Jego ideą jest prezentowanie niekonwencjonalnych projektów i działań marketingowych.

Cztery nagrody przyznano Grey Group Poland. Dwie w kategorii Innowacyjne doświadczenie (podkategorie: CX/UX i Touchpoint) za kampanię „Znak Świętego Floriana - Obrazek kolędowy” dla Krajowej Izby Kominiarzy. Grey Group Poland otrzymała także dwie nagrody w kategorii Innowacyjne media za kampanie: „#VOLVOLOVE - jazdy testowe Volvo Poland” dla Volvo Car Poland i „Znak Świętego Floriana.

BBDO Warszawa otrzymała trzy złote nagrody. Dwie w kategorii Innowacyjne doświadczenie (podkategorie: Touchpoint i Event) za projekt „Kolęda »Cicha noc«. Wigilia dla samotnych osób starszych” dla Stowarzyszenia Mali bracia Ubogich. Kolejną nagrodę przyznano agencji w kategorii Innowacyjne media (podkategoria: Formaty mediowe i/lub reklamowe) za projekt „Rower Robsona - niejeżdżenie po pijaku na rowerze” dla Krajowego Centrum Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego.

W kategorii Innowacyjny Biznes DDB Warszawa wraz z Fundacją Rak'n'Roll i Avon otrzymały nagrodę za „Coś do nich mam”, czyli kampanię społeczną mającą zachęcać do pójścia na USG piersi. Z kolei w kategorii Innowacyjne media (podkategoria: Formaty mediowe i/lub reklamowe) DDB Warszawa wraz z Isobar Polska i OMD nagrodzono za kampanię „2forU Stories” dla McDonald's Polska.

Storytel otrzymało dwie statuetki w kategorii Innowacyjne doświadczenie: za „Atak na K2 – Audiobook” (podkategoria: Content) oraz za „Autor bestsellerów - serial audio” (podkategoria: Touchpoint).

Po jednej statuetce otrzymały: 180heartbeats/JvM w kategorii Innowacyjne doświadczenie (podkategoria Event) za projekt „Niezniszczalna tęcza” dla stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza, fundacji Wolontariat Równości i Ben&Jerry’s Unilever; VMLY&R w kategorii Innowacyjny biznes (podkategoria: Model biznesowy) za "FleetPulse - zadbaj o sprawność swojej floty".

Fundacja Rak'n'Roll - Wygraj życie i agencja 180heartbeats/JvM zostały dodatkowo wyróżnione przez jury nagrodami Grand Prix.

Część nagrodzonych prac zostanie zaprezentowana podczas dzisiejszej Konferencji Innovation w Fortecy Kręglickich w Warszawie. Konkurs organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Współorganizatorami są agencje Life On Mars i Spark Foundry.

(PD, 16.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.