Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martyna Wojciechowska występuje w kampanii Frisco.pl

Frisco.pl liczy, że zaangażuje klientów do pomocy potrzebującym (fot. materiały prasowe)

Martyna Wojciechowska, dyrektor programowa Travel Channel, została twarzą Frisco.pl, supermarketu internetowego. Sklep ten rozpoczął kampanię promującą akcję, w ramach której wsparcie otrzymają samotne matki i rodziny w potrzebie.

Do 22 kwietnia za każdy sprzedany produkt Frisco.pl objęty akcją „Kupując pomagasz” organizator akcji przekaże drugi taki sam produkt potrzebującym z Fundacji Domów Samotnych Matek z Dziećmi w Kraśniewie. Pomoc ma też trafić do najbardziej potrzebujących rodzin, będących pod opieką Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciążu i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku.

Frisco.pl liczy, że w ten sposób zaangażuje klientów do wspólnej pomocy. Wśród marek, które włączyły się do akcji, są Bakalland, Bref, Beskidzkie, Hellmanns, Knorr, Krakus, Lipton, Lubella, Wawel, Tymbark.

Kampania prowadzona jest w internecie (display i mailing), mediach własnych (newsletter, gazeta promocyjna, strona Frisco.pl) oraz w mediach społecznościowych Martyny Wojciechowskiej. Kreacja została przygotowywana przez Frisco.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Publicis Media. 

(IKO, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: AdMan Roku

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Małgorzata Lubelska Ad Marketerem Roku 2018

Ad Marketer Roku 2018 Małgorzata Lubelska i Arkadiusz Gwizdek, który zajął drugie miejsce (fot. Wojciech Artyniew)

Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec SA, została laureatką przyznanej po raz pierwszy nagrody Ad Marketer Roku. Organizowana przez magazyn „Press” gala AD wo/MAN Roku 2018 odbyła się w czwartek w warszawskiej Villi Foksal.

Tytuł Ad Marketera Roku przyznawany jest za: sukces w biznesie marketingowym, innowacyjność i wytyczanie trendów w budowaniu pozycji marki/produktu, przestrzeganie standardów społecznej odpowiedzialności biznesu i dobrych praktyk przetargowych. 

Wybór Ad Marketera Roku 2018 odbywał się w dwóch etapach. W pierwszym każda z uprawnionych do głosowania firm (m.in. agencje reklamowe, agencje PR, domy mediowe, studia producenckie) mogła wskazać jedną, dwie lub trzy osoby spośród marketerów (również swoich klientów). Zagłosowały 44 firmy, które wskazały 49 kandydatów. W drugim etapie o wyborze decydowali jurorzy w składzie: Paweł Tyszkiewicz (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR), prof. dr hab. Krzysztof Obłój (Akademia L. Koźmińskiego, Uniwersytet Warszawski), Piotr Piętka, (Publicis Groupe Polska), Katarzyna Sośnierz (Lvov), Piotr Bieńko (Codemedia), dr hab. Monika Kaczmarek-Śliwińska (Uniwersytet Warszawski), Agata Małkowska-Szozda ("Press"), Andrzej Skworz ("Press"). 

Tytuł Ad Marketera 2018 otrzymała Małgorzata Lubelska, dyrektor marketingu Grupy Żywiec. Została doceniona m.in. za to, że „nie przestaje zaskakiwać w kwestionowaniu status quo na rynku piwa w Polsce” i „wyprzedza konkurencję w innowacjach”.

- Ta nagroda pokazuje, że warto inwestować i robić dobre reklamy. Robimy dobre reklamy, piękne, estetyczne. Natomiast reklamy są też inwestycją i przekładają się na wyniki - mówiła, odbierając nagrodę, Małgorzata Lubelska.

Drugie miejsce zajął Arkadiusz Gwizdek, dyrektor marketingu marki Škoda w Volkswagen Group Polska. Trzecie - Aleksandra Szywilewska, kierownik marketingu sieci Lidl Polska.

Głównym partnerem kategorii AD Marketer Roku 2018 jest Publicis Groupe Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 Agencje Reklamowe: Orange Polska, Provident Polska.
Partnerzy kategorii AD wo/MAN Roku 2018 domy mediowe: Wirtualna Polska, AMS.
Partnerzy gali: Audio Network, Platige Image, SmartestHeads, Platige Sound, Carlsberg Polska oraz WeNa Management.
Patroni medialni: Marketer+, Social Press.
Organizatorem konkursu AD wo/MAN Roku jest magazyn "Press".

(CP, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.