Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martyna Wojciechowska występuje w kampanii Frisco.pl

Frisco.pl liczy, że zaangażuje klientów do pomocy potrzebującym (fot. materiały prasowe)

Martyna Wojciechowska, dyrektor programowa Travel Channel, została twarzą Frisco.pl, supermarketu internetowego. Sklep ten rozpoczął kampanię promującą akcję, w ramach której wsparcie otrzymają samotne matki i rodziny w potrzebie.

Do 22 kwietnia za każdy sprzedany produkt Frisco.pl objęty akcją „Kupując pomagasz” organizator akcji przekaże drugi taki sam produkt potrzebującym z Fundacji Domów Samotnych Matek z Dziećmi w Kraśniewie. Pomoc ma też trafić do najbardziej potrzebujących rodzin, będących pod opieką Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciążu i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku.

Frisco.pl liczy, że w ten sposób zaangażuje klientów do wspólnej pomocy. Wśród marek, które włączyły się do akcji, są Bakalland, Bref, Beskidzkie, Hellmanns, Knorr, Krakus, Lipton, Lubella, Wawel, Tymbark.

Kampania prowadzona jest w internecie (display i mailing), mediach własnych (newsletter, gazeta promocyjna, strona Frisco.pl) oraz w mediach społecznościowych Martyny Wojciechowskiej. Kreacja została przygotowywana przez Frisco.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Publicis Media. 

(IKO, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.