Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"To nie komplement!". Pierwsza w Polsce kampania dotycząca catcallingu

"To nie komplement" to kampania na temat molestowania słownego (fot. materiały prasowe)

W połowie kwietnia na ulicach Warszaw ma ruszyć kampania społeczna "To nie komplement!". Jej celem jest nagłośnienie problemu tzw. catcallingu, czyli słownego zaczepiania kobiet na ulicach.

Kampania "To nie komplement!" ma zwrócić uwagę na problem tzw. catcallingu, czyli często wyrażanych przez mężczyzn zaczepek słownych w kierunku nieznajomych kobiet. Część mężczyzn wciąż nie zdaje sobie sprawy, że to molestowanie słowne. Spotyka ono nie tylko kobiety, ale także nastolatki. Celem kampanii będzie uświadamianie problemu, o którym praktycznie się w naszym kraju nie mówi.

Za strategię i kreację odpowiedzialny jest zespół projektowy, z Martą Wróblewską jako
kierownikiem projektu realizowanego w ramach platformy "Zwolnieni z teorii" . Wsparcia strategicznego udzieliła agencja Cup Of Tea Garwolińska Iwasiewicz Consulting. Przygotowanie graficzne kampanii - agencja Letrabit. Jak wyjaśniła Wróblewska, trwa proces pozyskiwania partnerów do projektu -  rozmowy są prowadzone z właścicielami mediów na temat ekspozycji kampanii. Chodzi m.in. o outdoor,  przystanki, magazyny i portale dla kobiet. Kampania ma potrwać do końca maja.

(AMS, 10.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.