Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 10, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"To nie komplement!". Pierwsza w Polsce kampania dotycząca catcallingu

"To nie komplement" to kampania na temat molestowania słownego (fot. materiały prasowe)

W połowie kwietnia na ulicach Warszaw ma ruszyć kampania społeczna "To nie komplement!". Jej celem jest nagłośnienie problemu tzw. catcallingu, czyli słownego zaczepiania kobiet na ulicach.

Kampania "To nie komplement!" ma zwrócić uwagę na problem tzw. catcallingu, czyli często wyrażanych przez mężczyzn zaczepek słownych w kierunku nieznajomych kobiet. Część mężczyzn wciąż nie zdaje sobie sprawy, że to molestowanie słowne. Spotyka ono nie tylko kobiety, ale także nastolatki. Celem kampanii będzie uświadamianie problemu, o którym praktycznie się w naszym kraju nie mówi.

Za strategię i kreację odpowiedzialny jest zespół projektowy, z Martą Wróblewską jako
kierownikiem projektu realizowanego w ramach platformy "Zwolnieni z teorii" . Wsparcia strategicznego udzieliła agencja Cup Of Tea Garwolińska Iwasiewicz Consulting. Przygotowanie graficzne kampanii - agencja Letrabit. Jak wyjaśniła Wróblewska, trwa proces pozyskiwania partnerów do projektu -  rozmowy są prowadzone z właścicielami mediów na temat ekspozycji kampanii. Chodzi m.in. o outdoor,  przystanki, magazyny i portale dla kobiet. Kampania ma potrwać do końca maja.

(AMS, 10.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 11, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martyna Wojciechowska występuje w kampanii Frisco.pl

Frisco.pl liczy, że zaangażuje klientów do pomocy potrzebującym (fot. materiały prasowe)

Martyna Wojciechowska, dyrektor programowa Travel Channel, została twarzą Frisco.pl, supermarketu internetowego. Sklep ten rozpoczął kampanię promującą akcję, w ramach której wsparcie otrzymają samotne matki i rodziny w potrzebie.

Do 22 kwietnia za każdy sprzedany produkt Frisco.pl objęty akcją „Kupując pomagasz” organizator akcji przekaże drugi taki sam produkt potrzebującym z Fundacji Domów Samotnych Matek z Dziećmi w Kraśniewie. Pomoc ma też trafić do najbardziej potrzebujących rodzin, będących pod opieką Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciążu i Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Płońsku.

Frisco.pl liczy, że w ten sposób zaangażuje klientów do wspólnej pomocy. Wśród marek, które włączyły się do akcji, są Bakalland, Bref, Beskidzkie, Hellmanns, Knorr, Krakus, Lipton, Lubella, Wawel, Tymbark.

Kampania prowadzona jest w internecie (display i mailing), mediach własnych (newsletter, gazeta promocyjna, strona Frisco.pl) oraz w mediach społecznościowych Martyny Wojciechowskiej. Kreacja została przygotowywana przez Frisco.pl. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Publicis Media. 

(IKO, 11.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.