Średnio milion widzów przyciąga "Big Brother" do TVN Siedem
Dotychczas najwięcej widzów - 2,23 mln - zgromadził premierowy odcinek "Big Brothera" (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)
TVN Siedem, pokazując reality show "Big Brother", w grupie komercyjnej osiąga lepsze wyniki niż TVP 1, TVP 2 i Polsat.
TVN Siedem emituje "Big Brothera" od niedzieli 17 marca - główne wydania oglądać można codziennie o 20, a także od poniedziałku do soboty po 23. Dotychczas najwięcej widzów - 2,23 mln - zgromadził premierowy odcinek.
Po trzech tygodniach TVN Siedem w trakcie "Big Brothera" notuje 6,55 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Dla porównania w tym paśmie TVP 2 ma 13,29 proc., TVN - 10,69 proc., TVP 1 - 10,1 proc., TV 4 - 8,93 proc., a TV Puls - 3,77 proc.
W grupie komercyjnej udział TVN Siedem wynosi 10,93 proc. To więcej, niż w tym czasie ma TVP 2 (10,43 proc.), Polsat (10,13 proc.), TV 4 (6,93 proc.), TVP 1 (6,32 proc.) i TV Puls (4,19 proc.). Lepsze wyniki od Siódemki osiąga TVN (13,01 proc.)
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 09.04.2019)