Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio milion widzów przyciąga "Big Brother" do TVN Siedem

Dotychczas najwięcej widzów - 2,23 mln - zgromadził premierowy odcinek "Big Brothera" (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)

TVN Siedem, pokazując reality show "Big Brother", w grupie komercyjnej osiąga lepsze wyniki niż TVP 1, TVP 2 i Polsat.

TVN Siedem emituje "Big Brothera" od niedzieli 17 marca - główne wydania oglądać można codziennie o 20, a także od poniedziałku do soboty po 23. Dotychczas najwięcej widzów - 2,23 mln - zgromadził premierowy odcinek.

Po trzech tygodniach TVN Siedem w trakcie "Big Brothera" notuje 6,55 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Dla porównania w tym paśmie TVP 2 ma 13,29 proc., TVN - 10,69 proc., TVP 1 - 10,1 proc., TV 4 - 8,93 proc., a TV Puls - 3,77 proc.

W grupie komercyjnej udział TVN Siedem wynosi 10,93 proc. To więcej, niż w tym czasie ma TVP 2 (10,43 proc.), Polsat (10,13 proc.), TV 4 (6,93 proc.), TVP 1 (6,32 proc.) i TV Puls (4,19 proc.). Lepsze wyniki od Siódemki osiąga TVN (13,01 proc.)

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 09.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP 1 liderem w grupie ogólnej, a TVN w komercyjnej

Największą widownię zgromadziły: "M jak miłość" z 8 stycznia, "Teleexpress" z 3 lutego i transmisja Pucharu Świata w skokach narciarskich z 13 stycznia (fot. Pinho/Unsplash)

W pierwszym kwartale TVP 1 miała najwyższy udział w widowni telewizyjnej w grupie ogólnej, a TVN w grupie komercyjnej.

W grupie ogólnej TVP 1 uzyskała 10,25 proc. udziału w rynku, co oznacza spadek z 10,74 proc. w pierwszym kwartale 2018 roku. Z tzw. wielkiej czwórki wynik rok do roku poprawiła tylko TVP 2 - z 8,5 proc. do 8,6 proc. Udział Polsatu spadł z 10,58 proc. do 10,06 proc., a TVN - z 9,55 proc. do 8,72 proc.

Piąty pod względem oglądalności był TVN 24 z udziałem na poziomie 4,41 proc. wobec 3,62 proc. przed rokiem. W pierwszej dziesiątce najchętniej oglądanych stacji w analizowanym okresie znalazły się także: TV 4 - 3,64 proc. (spadek z 4,02 proc.), TV Puls - 3,5 proc. (wzrost z 3,36 proc.), TVP Info - 3,3 proc. (spadek z 3,43 proc.), TVN Siedem - 3,23 proc. (spadek z 3,3 proc.) i TTV - 2,16 proc. (wzrost z 2,05 proc.).

W grupie komercyjnej prowadził TVN, osiągając 11,36 proc., wobec 12,66 proc. w pierwszym kwartale 2018 roku. Udział Polsatu zmniejszył się z 11,9 proc. do 11,23 proc., a TVP 1 - z 7,26 proc. do 6,69 proc. Wzrost zanotowała TVP 2 - z 7,28 proc. do 7,36 proc.

Dalej były: TV Puls - 3,82 proc. (wzrost z 3,61 proc.), TVN Siedem - 3,61 proc. (wzrost z 3,31 proc.), TV 4 - 3,37 proc. (spadek z 3,82 proc.), TTV - 3,25 proc. (wzrost z 2,65 proc.), TVN 24 - 2,54 proc. (wzrost z 2,07 proc.) i Puls 2 - 2,3 proc. (wzrost z 2,1 proc.).

W pierwszym kwartale największą widownię zgromadziły: odcinek serialu "M jak miłość" z 8 stycznia w TVP 2 (5,81 mln widzów), wydanie "Teleexpressu" z 3 lutego w TVP 1 (5,42 mln widzów) i transmisja Pucharu Świata w skokach narciarskich w Val Di Fiemme 13 stycznia w TVP 1 (5,37 mln widzów).

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 09.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.