Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widownia "To był rok!" w nowym paśmie przekroczyła 2 mln

"To był rok!" prowadzi Marzena Rogalska (screen Vod.tvp.pl)

Program rozrywkowy "To był rok!" po zmianie dnia emisji gromadzi w TVP 1 większą widownię.

"To był rok!" zadebiutował w Jedynce w piątek 8 marca o 20.30. W tym paśmie wyemitowano jedynie dwa wydania. Pierwsze przyciągnęło 1,6 mln widzów, a drugie - 1,36 mln widzów. Od 7 kwietnia program przeniesiono na niedziele o 21. Pierwszy odcinek w nowym paśmie oglądało 2,04 mln widzów (jest pokazywany po serialu "Stulecie Winnych").

Pierwsze trzy odcinki "To był rok!" gromadziły średnio 1,67 mln widzów, co przełożyło się na 11,05 proc. udziału TVP 1 w rynku (8,72 proc. w grupie komercyjnej).

W ”To był rok!” dwie drużyny, w których kapitanami są Anna Mucha i Antoni Królikowski, rywalizują w quizach dotyczących wybranego roku - od lat 80. ubiegłego wieku do początku XXI wieku. Program prowadzi Marzena Rogalska.

(KOZ, 09.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 09, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Średnio milion widzów przyciąga "Big Brother" do TVN Siedem

Dotychczas najwięcej widzów - 2,23 mln - zgromadził premierowy odcinek "Big Brothera" (fot. Mirosław Sosnowski/TVN)

TVN Siedem, pokazując reality show "Big Brother", w grupie komercyjnej osiąga lepsze wyniki niż TVP 1, TVP 2 i Polsat.

TVN Siedem emituje "Big Brothera" od niedzieli 17 marca - główne wydania oglądać można codziennie o 20, a także od poniedziałku do soboty po 23. Dotychczas najwięcej widzów - 2,23 mln - zgromadził premierowy odcinek.

Po trzech tygodniach TVN Siedem w trakcie "Big Brothera" notuje 6,55 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Dla porównania w tym paśmie TVP 2 ma 13,29 proc., TVN - 10,69 proc., TVP 1 - 10,1 proc., TV 4 - 8,93 proc., a TV Puls - 3,77 proc.

W grupie komercyjnej udział TVN Siedem wynosi 10,93 proc. To więcej, niż w tym czasie ma TVP 2 (10,43 proc.), Polsat (10,13 proc.), TV 4 (6,93 proc.), TVP 1 (6,32 proc.) i TV Puls (4,19 proc.). Lepsze wyniki od Siódemki osiąga TVN (13,01 proc.)

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 09.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.