Dzienniki regionalne ze spadkami sprzedaży w lutym
Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” w lutym wyniosła 26 293 egz.
W lutym wszystkie dzienniki regionalne zanotowały spadki sprzedaży. Najbardziej zmniejszyła się sprzedaż „Gazety Współczesnej” (Polska Press Grupa), a najmniej „Sportu” (Whizz). Liderem w tym segmencie pozostaje „Gazeta Pomorska” - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.
Średnia sprzedaż ogółem „Gazety Pomorskiej” w lutym wyniosła 26 293 egz. i była niższa o 13,86 proc. w porównaniu z lutym 2018 roku. W pierwszej piątce znalazły się też: „Dziennik Zachodni” - 21 847 egz. (spadek o 18,34 proc.), „Głos Wielkopolski” - 19 007 egz. (spadek o 15,85 proc.), „Express Ilustrowany” - 15 068 egz. (spadek o 19,57 proc.) i „Dziennik Bałtycki” - 13 425 egz. (spadek o 11,70 proc.). Wszystkie wymienione dzienniki należą do Polska Press Grupy.
Najmniejszy spadek odnotował „Sport” - o 3,39 proc., do 4 384 egz., największy „Gazeta Współczesna” - o 22,59 proc., do 3880 egz. (PD)
(PD, 05.04.2019)