Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 04, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nestle Purina prowadzi loterię konsumencką

Konkurs konsumencki Purina Felix potrwa do końca maja (fot. materiały prasowe)

„Wszechkoty 3” – to hasło ogólnopolskiego konkursu marki Purina Felix. Odpowiada za niego agencja Unique One, a za kreację kampanii telewizyjnej McCann Worldgroup.

Konkurs konsumencki potrwa do końca maja. Aby wziąć w nim udział, należy kupić produkty marki Felix i zarejestrować zgłoszenie. Do wygrania jest m.in. wycieczka dla dwóch osób do Japonii z wizytą na kociej wyspie.

Agencja Unique One jest odpowiedzialna za opracowanie i obsługę akcji (przyjmowanie zgłoszeń, obsługę prawną) i jej organizację (weryfikacja zgłoszeń, wysyłka nagród), a także za stronę www.

Kampania prowadzona jest w TVP, Polsacie, TVN i kanałach tematycznych Polsatu i TVN, w internecie a także w punktach sprzedaży. Za zakup i planowanie mediów odpowiada agencja Wavemaker. Za kreację odpowiada agencja McCann Worldgroup.

(AMS, 04.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.