Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 03, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Upfield Polska w wielkanocnej kampanii wspomaga Polską Akcję Humanitarną

Kampania Kasi realizowana jest pod hasłem "Wielka moc pomagania"

Firma Upfield Polska, właściciel marki Kasia, połączył swoją kampanię wielkanocną ze wspomaganiem Polskiej Akcji Humanitarnej  i jej programu „Pajacyk”.

Kampania Kasi realizowana jest pod hasłem „Wielka moc pomagania”. W czasie jej trwania firma Upfield Polska przeznaczy na pomoc potrzebującym kwotę 100 tys. zł. Kwota ta zostanie wpłacona na konto „Pajacyka" bez względu na wynik sprzedażowe Kasi.

Za koncepcję i strategię komunikacji odpowiada agencja oS3. Kampania obejmuje m.in. internet, prasę kobiecą i prasę branżową. Do współpracy zaproszono także influencerów (m.in. Olga Smile).

Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.

(AMS, 03.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.