Upfield Polska w wielkanocnej kampanii wspomaga Polską Akcję Humanitarną
03.04.2019, 08:00
Kampania Kasi realizowana jest pod hasłem "Wielka moc pomagania"
Firma Upfield Polska, właściciel marki Kasia, połączył swoją kampanię wielkanocną ze wspomaganiem Polskiej Akcji Humanitarnej i jej programu „Pajacyk”.
Kampania Kasi realizowana jest pod hasłem „Wielka moc pomagania”. W czasie jej trwania firma Upfield Polska przeznaczy na pomoc potrzebującym kwotę 100 tys. zł. Kwota ta zostanie wpłacona na konto „Pajacyka" bez względu na wynik sprzedażowe Kasi.
Za koncepcję i strategię komunikacji odpowiada agencja oS3. Kampania obejmuje m.in. internet, prasę kobiecą i prasę branżową. Do współpracy zaproszono także influencerów (m.in. Olga Smile).
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Mindshare.
(AMS, 03.04.2019)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter