Dział:

Dodano: Kwiecień 02, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Zielewski naczelnym "Forbes Women", ale to się może zmienić

Paweł Zielewski jest redaktorem naczelnym magazynu Forbes (fot. materiały prasowe)

Paweł Zielewski został redaktorem naczelnym pierwszego numeru "Forbes Women" (Ringier Axel Springer Polska). Na razie nie wiadomo jednak, czy magazynu nie czekają zmiany personalne.

- Jestem w stopce pierwszego numeru "Forbes Women", ale co dalej? Zobaczymy - mówi Zielewski, redaktor naczelny miesięcznika "Forbes". - Redaktorami prowadzącymi są Aleksandra Karasińska i Konrad Sadurski. Oni odwalili całą robotę edytorską - podkreśla.

Paweł Zielewski nie kryje, że wciąż ustalane są szczegóły pracy redakcji nowego dwumiesięcznika. - Priorytetem było stworzenie najlepszego jakościowo produktu. Nie jest ustalona jeszcze docelowa struktura - tłumaczy naczelny. Jak mówi, nie można wykluczyć powstania oddzielnej redakcji i kobiety w roli redaktor naczelnej.

Dwumiesięcznik "Forbes Women" (Ringier Axel Springer Polska) zadebiutuje na rynku w czwartek 4 kwietnia. Ma kosztować 17,90 zł. Magazyn ma opisywać tematy, takie jak strefa psychologii biznesu (w tym emocjonalne aspekty biznesu i relacje z partnerami biznesowymi, także w kontekście osobistym) i styl życia (hobby, moda biznesowa, etykieta).

Paweł Zielewski naczelnym "Forbesa" jest od kwietnia 2017 roku, wcześniej był jego wicenaczelnym. Pełnił również funkcję naczelnego "Pierwszego Miliona" i Forbes.pl.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem miesięcznika "Forbes" w 2018 roku wyniosła 20 273 egz. (JSX)

JSX

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.