Paweł Heinze creative directorem w Walk Creative
Paweł Heinze ostatnio pracował w Ogilvy jako senior copywriter (fot. materiały prasowe)
Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko creative directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstaje się z agencją.
Paweł Heinze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych.
Heinze karierę zawodową rozpoczął w 1998 roku jako copywriter w McCann Erickson Group Warsaw (obecnie McCann Worldgroup). Pracował dla agencji: Lowe Lintas Warsaw (obecnie Mullen Lowe Warsaw), Lowe GGK Budapest, Leo Burnett Warsaw, Publicis Conseil Paris, Leo Burnett CEEMIA, Grey Moscow i Ogilvy Warsaw, w której niedawno zakończył pracę (od maja 2017 roku był senior copywriterem).
Zasiadał w jury takich konkursów, jak: KTR, Golden Drum, The CUP, Cristal Middle East, Ad Stars Asia.
(AMS, 01.04.2019)