Dział: REKLAMA

Dodano: Kwiecień 01, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paweł Heinze creative directorem w Walk Creative

Paweł Heinze ostatnio pracował w Ogilvy jako senior copywriter (fot. materiały prasowe)

Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko creative directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstaje się z agencją.

Paweł Heinze będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych.

Heinze karierę zawodową rozpoczął w 1998 roku jako copywriter w McCann Erickson Group Warsaw (obecnie McCann Worldgroup). Pracował dla agencji: Lowe Lintas Warsaw (obecnie Mullen Lowe Warsaw), Lowe GGK Budapest, Leo Burnett Warsaw, Publicis Conseil Paris, Leo Burnett CEEMIA, Grey Moscow i Ogilvy Warsaw, w której niedawno zakończył pracę (od maja 2017 roku był senior copywriterem). 

Zasiadał w jury takich konkursów, jak: KTR, Golden Drum, The CUP, Cristal Middle East, Ad Stars Asia. 

(AMS, 01.04.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.