Krajowa Izba Gospodarcza wypromuje mięso i owoce na rynkach azjatyckich
Kampania ma być prowadzona na rynkach Japonii, Korei Południowej, Wietnamu, Chin i Hongkongu (fot. Pixabay.com)
Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji wygrała przetarg na realizację kampanii informacyjno-promocyjnej na rynkach azjatyckich, organizowany przez Stowarzyszenie Rzeźników i Wędliniarzy Rzeczypospolitej Polskiej oraz Krajowy Związek Grup Producentów Owoców i Warzyw.
Szacowana wartość budżetu kampanii wynosi 4,7 mln euro netto. Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji odpowiada za opracowanie kreacji wizerunkowej oraz wdrożenie i realizację trzyletniej kampanii "Europa pełna smaków - tradycja i jakość". Kampania ma być prowadzona na rynkach Japonii, Korei Południowej, Wietnamu, Chin i Hongkongu. Ma promować m.in. świeże, schłodzone lub mrożone mięso (wołowinę, wieprzowinę, drób) oraz przetwory mięsne, a także świeże i przetworzone owoce (jabłka, borówki amerykańskie, aronię).
Krajowa Izba Gospodarcza Centrum Promocji jest spółką zależną Krajowej Izby Gospodarczej.
(IKO, 01.04.2019)