Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Barbara Wrońska w kampanii Banku Pekao SA

W spocie banku wykorzystano utwór "Nie czekaj" (screen YouTube/ Bank Pekao S.A.)

Bank Pekao SA rozpoczął kampanię reklamową, w której promuje nową ofertę. W reklamie wystąpiła piosenkarka Barbara Wrońska.

Bank Pekao po raz drugi wykorzystuje w swojej kampanii hasło "Bierz życie za rogi", ale tym razem promuje nową ofertę: pożyczki gotówkowe. W kampanii nawiązano do historii Barbary Wrońskiej, która w 2018 roku wydała pierwszą płytę, za którą została nominowana do nagrody muzycznej Fryderyk. W spocie banku wykorzystano jej utwór "Nie czekaj". W pierwszej edycji kampanii skialpinista Andrzej Bargiel promował Konto Przekorzystne.

Działania reklamowe prowadzone są w telewizji, internecie, kinach i komunikacji miejskiej. Kampania została przygotowana we współpracy z McCann Worldgroup, która wraz z domem produkcyjnym Lucky Luciano wyprodukowała też spot. Media zaplanował i kupił dom mediowy FullSix Media Poland.

(IKO, 29.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 29, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Netsprint zmienia identyfikację wizualną

Tomasz Boguszewicz, communication manager Grupy Netsprint (fot. materiały prasowe)

Grupa Netsprint (zajmuje się data-driven marketingiem) zmienia identyfikację wizualną. Za jej przygotowanie odpowiada agencja Open wraz z zespołem klienta.

Zmiany będą wprowadzane stopniowo, począwszy od kwietnia. Nową identyfikację wizualną zyskają wszystkie spółki należące do Grupy Netsprint: LeadR, Email Network, Adrino, Netsprint SA, WayToGrow, Whitepress, DataTech Advisory. - Zdecydowaliśmy się na zmiany stopniowe, a nie rewolucję. Odświeżenie wizerunku najbardziej widoczne jest w przypadku Grupy Netsprint, która zyskała odświeżony logotyp i nowy język komunikacji wizualnej – mówi Tomasz Boguszewicz, communication manager Grupy Netsprint.

W nowej identyfikacji wizualnej postawiono na dwa kolory: granat i miętę. Będą one wykorzystywane przez spółki należące do grupy, ale w takim zakresie, aby nie dominowały nad poszczególnymi brandami. W komunikacji grupy wprowadzono hasło "House of Data".

- Wprowadzenie nowej identyfikacji to konsekwencja zakończenia restrukturyzacji grupy – dodaje Tomasz Boguszewicz.

W 2018 roku Grupa Netsprint dokonała akwizycji spółki WayToGrow i zmieniła skład zarządu, a w marcu 2019 roku utworzono spółkę DataTech Advisory.

(IKO, 29.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.