KPRM szuka mediów do promocji "piątki Kaczyńskiego"
Jarosław Kaczyński (screen: YouTube)
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów wszczęła postępowanie na zakup powierzchni reklamowej w dwóch dziennikach ogólnopolskich - chodzi o promocję programu "piątka Kaczyńskiego".
W ogłoszeniu opublikowanym 22 marca w biuletynie informacji publicznej KPRM podano, że kampania będzie obejmować emisję całostronicowych reklam w dwóch dziennikach ogólnopolskich o miesięcznej sprzedaży ogółem powyżej 100 tys. egz. W każdej z gazet ma znaleźć się do pięciu całostronicowych reklam, w tym minimum trzy reklamy na trzeciej stronie. Reklamy mają być publikowane w dniach tygodnia z najwyższą sprzedażą.
Firma, która wygra przetarg, ma zagwarantować, że w dniu publikacji w wybranych tytułach na sąsiednich stronach nie będą publikowane treści sensacyjne, deprecjonujące KPRM lub o tematyce zawartej w reklamach Kancelarii.
Kampania ma zostać zrealizowana do 29 czerwca br. Termin składania ofert mija 1 kwietnia, wysokość wadium: 18 tys. zł.
Program "Nowa Piątka", zwany "piątką Kaczyńskiego", to program socjalny zapowiedziany w lutym przez prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego. Obejmuje pięć punktów: świadczenie 500 Plus także na pierwsze dziecko, zwolnienie z podatku dochodowego osób poniżej 26. roku życia, Emerytura Plus - czyli jednorazowa wypłata tzw. trzynastki dla emerytów, obniżenie z 18 do 17 proc. podatku w najniższej stawce podatku dochodowego od osób fizycznych oraz przywracanie komunikacyjnych połączeń lokalnych.
(PD, 26.03.2019)