Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Laskowski dla TVP i Borek dla Polsatu Sport skomentują mecz z Austrią

Artur Wichniarek i Mateusz Borek (u góry) skomentują mecz z Austrią w Polsacie Sport, a Robert Podoliński i Jacek Laskowski w TVP (kolaż: screen Youtube.com/TVP Sport, Polsat Sport, canalplus)

Jacek Laskowski i Robert Podoliński w TVP 1 oraz Mateusz Borek i Artur Wichniarek w Polsacie Sport skomentują dzisiejszy mecz w Wiedniu, otwierający grupowe eliminacje do mistrzostw Europy w 2020 roku.

Telewizja Polska wyjazdowe spotkanie Polaków z Austrią pokaże w Jedynce, TVP Sport, w serwisie Tvpsport.pl i w aplikacji mobilnej. Przedmeczowy program w TVP Sport rozpocznie się o godz. 19.15, a transmisja w TVP 1 o godz. 20.30. Studio poprowadzi Rafał Patyra, a jego gośćmi będą Tomasz Kłos i Sebastian Mila. Relacje reporterskie przeprowadzą: Jacek Kurowski, Mariusz Jankowski i Hubert Bugaj. Mecz skomentują Jacek Laskowski i Artur Wichniarek.

Początek przedmeczowego studia w Polsacie Sport o godz. 18. Poprowadzi je Bożydar Iwanow, a gośćmi będą Andrzej Niedzielan, Tomasz Hajto, Paweł Golański i Dariusz Dziekanowski. Boiskowe sytuacje będą analizować Marcin Feddek i Tomasz Łapiński. Transmisja z Wiednia, z komentarzem Mateusza Borka i Artura Wichniarka, który w komentatorskim duecie zastąpił innego byłego reprezentanta Tomasza Hajtę, rozpocznie się o godz. 20.35.

Niedzielny mecz Polaków z Łotwą w Warszawie w TVP skomentują Dariusz Szpakowski i Marcin Żewłakow, a w Polsacie Sport - ponownie Borek i Wichniarek.

(PAZ, 21.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 21, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa Cyfrowy Polsat w 2018 roku miała 816,1 mln zł zysku netto

Wpływy z reklamy i sponsoringu Grupy Polsat wyniosły 1,2 mld zł (fot. materiały prasowe)

Grupa Cyfrowy Polsat w 2018 roku uzyskała 10,69 mld zł przychodu (wzrost o 10,6 proc.) i 816,1 mln zł zysku netto. Jej wynik EBITDA wyniósł 3,7 mld zł (wzrost o 7,1 proc.)

Przychody segmentu nadawania i produkcji telewizyjnej Grupy Cyfrowy Polsat osiągnęły 1,7 mld zł (wzrost o 18 proc.), a jego wynik EBITDA - 553 mln zł (wzrost o 10 proc.).

Wpływy z reklamy i sponsoringu Grupy Polsat wyniosły 1,2 mld zł (wzrost o 6,8 proc. w porównaniu z 2017 rokiem).

W samym czwartym kwartale 2018 roku przychody Grupy Cyfrowy Polsat wyniosły 3 mld zł (wzrost o 17,3 proc.), a EBITDA - 941 mln zł (wzrost o 10,3 proc.). Grupa wypracowała 65,4 mln zł zysku netto.

Grupa Cyfrowy Polsat na koniec 2018 roku miała 5,71 mln klientów (spadek o 1,2 proc.), którym w modelu abonamentowym świadczyła 14,26 mln usług (wzrost o 4,2 proc.) - w tym: 7,35 mln usług telefonii komórkowej (wzrost o 6 proc.), 5,1 mln płatnej telewizji (wzrost o 3,2 proc.) i 1,82 mln internetu (wzrost o 0,3 proc.). ARPU, czyli średni przychód z jednego klienta wyniósł 83,2 zł (wzrost o 2,8 proc.). Wskaźnik odpływu abonentów zmniejszył się z 8,8 proc. do 7,6 proc.

Dodatkowo Cyfrowy Polsat na koniec raportowanego okresu miał jeszcze 2,65 mln aktywnych usług przedpłacowych (spadek o 6,7 proc.), głównie telefonii komórkowej.

Na koniec 2018 roku z oferty multiplay Smart Dom korzystało 1,8 mln klientów.

Medialno-telekomunikacyjną Grupę Cyfrowy Polsat tworzą: Telewizja Polsat, platforma satelitarna Cyfrowy Polsat, operator telefonii komórkowej Polkomtel i firma telekomunikacyjna Netia (Cyfrowy Polsat jest jej większościowym akcjonariuszem). (KOZ)

(21.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.