Reklama Danone najpopularniejsza na YouTube w lutym
W reklamie nawiązano do popularnego serialu "Gra o tron" (screen YouTube/ Mały Głód)
Spot marki Danone z udziałem postaci Małego Głoda zajął najwyższe miejsce w lutowym zestawieniu YouTube Ads Leaderboard.
12-sekundowy film "Danio i władca głodowej krainy" został opublikowany na kanale Mały Głód 11 lutego 2019 roku i od tego czasu został wyświetlony na YouTube 2,26 mln razy. W reklamie nawiązano do popularnego serialu "Gra o tron" - postać Małego Głoda siedzi na tronie jako władca głodowej krainy.
Drugie miejsce w zestawieniu ma spot ING Banku Śląskiego "Ile możesz mieć, a ile oszczędzić" z ofertą konta oszczędnościowego.
Trzecią najpopularniejszą reklamą był spot Purina Poland "One Dual Nature karma wspomagająca odporność twojego kota".
Dalej w zestawieniu była kolejna reklama serków homogenizowanych – "Danio. Głód over" (trwa również 12 sekund). Tym razem Mały Głód trafia do świata przypominającego grę Super Mario Bros i po raz kolejny zostaje pokonany przez serek Danio.
Piątkę zestawienia zamyka spot Louis Vuitton z udziałem Sophie Turner, promujący smartwatche "Are you an explorer? Introducing the new Louis Vuitton Tambour Horizon".
Zestawienie YouTube Ads Leaderboard oparte jest na danych dotyczących zaangażowania użytkowników (liczba odsłon w Polsce i procentowy udział odtworzeń w ruchu płatnym w stosunku do bezpłatnego). Zestawienie dotyczy wyłącznie filmów, które były elementami kampanii reklamowych na YouTube.
(IKO, 21.03.2019)