Dział: REKLAMA

Dodano: Marzec 19, 2019

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Intermarché zmieniło platformę komunikacji

Intermarché prowadzi kampanię "Świeżo, tanio, z optymizmem" (fot. materiały prasowe)

Sieć Intermarché (Grupa Muszkieterowie) wprowadza nową platformę komunikacji w Polsce – to wynik nowej strategii prezentowania marki.

W ramach nowej platformy komunikacji marka posługuje się hasłami: świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Do nich nawiązuje rozpoczęta w marcu kampania zatytułowana "Świeżo, tanio, z optymizmem". Bohaterką kampanii jest Optymistka, która dzieli się pomysłami na nieskomplikowane przepisy na zdrowe i smaczne dania. Intermarché w kampanii nacisk kładzie na walor edukacyjny dotyczący zdrowego stylu życia.

Działania prowadzone są w telewizji, radiu i internecie oraz w punktach sprzedaży. Ponadto zmieniony zostanie layout i format gazetek handlowych sieci. Strategię marki przygotował zespół Intermarché we współpracy z agencją DDB&tribal.

(IKO, 19.03.2019)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.