Intermarché zmieniło platformę komunikacji
Intermarché prowadzi kampanię "Świeżo, tanio, z optymizmem" (fot. materiały prasowe)
Sieć Intermarché (Grupa Muszkieterowie) wprowadza nową platformę komunikacji w Polsce – to wynik nowej strategii prezentowania marki.
W ramach nowej platformy komunikacji marka posługuje się hasłami: świeżość, bliskość, inspiracja i optymizm. Do nich nawiązuje rozpoczęta w marcu kampania zatytułowana "Świeżo, tanio, z optymizmem". Bohaterką kampanii jest Optymistka, która dzieli się pomysłami na nieskomplikowane przepisy na zdrowe i smaczne dania. Intermarché w kampanii nacisk kładzie na walor edukacyjny dotyczący zdrowego stylu życia.
Działania prowadzone są w telewizji, radiu i internecie oraz w punktach sprzedaży. Ponadto zmieniony zostanie layout i format gazetek handlowych sieci. Strategię marki przygotował zespół Intermarché we współpracy z agencją DDB&tribal.
(IKO, 19.03.2019)